VenoM Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Starta om steam och pröva igen. Redan gjort, det har vatt så i ett par dagar nu. Samma sak med alla Steam spel :'( Edit: Ny sida Redigerad 28 februari, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Redan gjort, det har vatt så i ett par dagar nu. Samma sak med alla Steam spel :'( Edit: Ny sida Kolla www.steampowered.com's forum och se om flera har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Hej Hur gör man sprayloggor med transparant bakgrund i Source? Jag har också sett att det går att lägga in rörliga bilder på något sätt; Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Hej Hur gör man sprayloggor med transparant bakgrund i Source? Jag har också sett att det går att lägga in rörliga bilder på något sätt; Hur gör man? Use Google next time . Här finns några, hitta skit många sidor men orka skriva upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Någon klan här som lirar i nattcup ligan? Jag och min klan lirar i div5, går rätt kasst för oss men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Sås eller ett punkt sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Sås eller ett punkt sex? Offtopic: Det blir väl mera 'sårs'? Redigerad 7 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Well,lite publiclir på sårs.. http://img155.imageshack.us/img155/1430/publiclirzl2.th.jpg Mötte på uselt motstånd,2-3 stycken som var ok. -- Nej,jag heter inte Orvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Well,lite publiclir på sårs.. http://img155.imageshack.us/img155/1430/publiclirzl2.th.jpg Mötte på uselt motstånd,2-3 stycken som var ok. -- Nej,jag heter inte Orvar och ändå har ni förlorat samtliga rundor, hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 och ändå har ni förlorat samtliga rundor, hmm... Det är ju deathmatch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 och ändå har ni förlorat samtliga rundor, hmm... hahaa, hur ska CT vinna på DM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Offtopic: Det blir väl mera 'sårs'? Hur menar du? Att det är fler proffs som börjar spela Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Hur menar du? Att det är fler proffs som börjar spela Source? Han menade nog att det uttalas 'sårs', och inte 'sås'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Han menade nog att det uttalas 'sårs', och inte 'sås'. Precis så menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Någon klan här som lirar i nattcup ligan? Jag och min klan lirar i div5, går rätt kasst för oss men.. Tryade för nån som lirade i 4an eller nått, men dom var p12or allihop så det var inte så lyckat, lirar bara med polarna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 När jag ska in på någon server på CS (1.6) så slutar den ladda när det är två "prickar" kvar. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Tryade för nån som lirade i 4an eller nått, men dom var p12or allihop så det var inte så lyckat, lirar bara med polarna nu Vi lirar i 5:an och blir rätt överkörda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag installerade Counter-Strike Condition Zero på min Laptop jag fick av skolan, men så fort jag försöker starta ett game stängs spelet av, fattar inte vad det är för fel.. jag avinstallerade det föresten när det blev så när jag testat o göra lite grejjer, men vore tacksam för ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Jag installerade Counter-Strike Condition Zero på min Laptop jag fick av skolan, men så fort jag försöker starta ett game stängs spelet av, fattar inte vad det är för fel.. jag avinstallerade det föresten när det blev så när jag testat o göra lite grejjer, men vore tacksam för ett svar Prova att starta spelet i 800x600 och sen byta till den vanliga upplösningen inne i spelet. Funkade för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Jag och en kompis lanar lite CSS på en RPG-server. Om ni undrar så heter jag inte Henke alls, bara skrev nåt namn. Banansmeten är polarN om ni undrar. Redigerad 8 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts