iweX Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Kan man skaffa AMX mod till CS Source? Hur gör man i så fall? de är Mani-admin-plugin til l Source. Tror det är något annat mod till CS Source. ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? Redigerad 20 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? Datorn har varit på för länge, massa program som körs i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Datorn har varit på för länge, massa program som körs i bakgrunden? Jo så tänkte jag först, startade om datorn och testade igen, men det var samma som innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jo så tänkte jag först, startade om datorn och testade igen, men det var samma som innan Många bots använder mycket CPU, ta 5 eller 7 players så borde det funka fint igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 mm, Jag kan köra med ~20 men då laggar det i spawn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 (redigerad) Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? Blir så om du har för många bottar (Jag har erfarenheter :'( ) Edit: ZOmg jag totalt ägde sönder Pool_day på Cz jag typ lira i 1tim och hamna 3 på top 15 Kolla jag bara ägde sönder Redigerad 20 februari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Blir så om du har för många bottar (Jag har erfarenheter :'( ) Edit: ZOmg jag totalt ägde sönder Pool_day på Cz jag typ lira i 1tim och hamna 3 på top 15 Kolla jag bara ägde sönder Lewl, stora sista bokstäver är så jävla fult, att du sedan lägger till ett "^" är bara konstigt...man måste ju bli blind. Förövrigt så är Pool_day något av den lättaste mapen någonsin och det där ser ut som en ganska ny rank, dvs dom resetade dagen innan eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Lewl, stora sista bokstäver är så jävla fult, att du sedan lägger till ett "^" är bara konstigt...man måste ju bli blind. Förövrigt så är Pool_day något av den lättaste mapen någonsin och det där ser ut som en ganska ny rank, dvs dom resetade dagen innan eller något. Var inte så seriös där men jag tror ranken var resetad då jag låg typ 140 efter 10-15 ronder och hamna jag nästan direkt på top15 tkr du det är fult med stort N och ^ på slutet? Har ingen anning varför jag heter så men jag tror jag tog det från en kompis som nickade KingeN^ på skämt förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ignorera de blå liket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ignorera de blå liket VILKET FINT BLÅTT LIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 VILKET FINT BLÅTT LIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Ignorera de blå liket HASHHACKER! --------- ;; slapwithtuna. ---------------------------- Fuska på pub är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) HASHHACKER! --------- ;; slapwithtuna. ---------------------------- Fuska på pub är kul. Color models ftw Aimbot, wallhack och speehack är dock lamt Redigerad 27 februari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Kan man göra en "silent plant" av bomben i Source och CZ? Hur gör man? Jag vet att det är olagligt på vissa servrar, men är nyfiken. Redigerad 27 februari, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Silentplant? inte tillåtet på praccs men kan visa hur Kolla bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) HASHHACKER! --------- ;; slapwithtuna. ---------------------------- Fuska på pub är kul. Det är en Color model, det behöver inte vara fusk för det, bara så du ser mer skillnad på T/CT. Det finns dock fusk som använder Color Models. Redigerad 28 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 @ Gudfarsan, I Source och CZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 (redigerad) Varför? Redigerad 28 februari, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Varför? Starta om steam och pröva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts