Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? :rolleyes:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? :rolleyes:

Datorn har varit på för länge, massa program som körs i bakgrunden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har stött på ett problem. När jag kör source"Create Game" och kör med bottar, så blir det som jag laggar fram, som jag hade hög ping eller liknande, men jag kör ju single player, förstår inte riktigt vad det kan vara, igår kväll lirade jag det utan problem, men nu på morgonen så betér sig spelet så här, vet någon vad det kan vara? (w00t)

Blir så om du har för många bottar (Jag har erfarenheter :'( )

Edit: ZOmg jag totalt ägde sönder Pool_day på Cz jag typ lira i 1tim och hamna 3 på top 15 :wub:;)(w00t)(w00t):lol:(w00t)

Kolla (w00t) jag bara ägde sönder

post-2658-1172002424_thumb.jpg

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så om du har för många bottar (Jag har erfarenheter :'( )

Edit: ZOmg jag totalt ägde sönder Pool_day på Cz jag typ lira i 1tim och hamna 3 på top 15 :):D:P(w00t)(w00t)(w00t)

Kolla (w00t) jag bara ägde sönder

Lewl, stora sista bokstäver är så jävla fult, att du sedan lägger till ett "^" är bara konstigt...man måste ju bli blind. :o

Förövrigt så är Pool_day något av den lättaste mapen någonsin och det där ser ut som en ganska ny rank, dvs dom resetade dagen innan eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lewl, stora sista bokstäver är så jävla fult, att du sedan lägger till ett "^" är bara konstigt...man måste ju bli blind. :(

Förövrigt så är Pool_day något av den lättaste mapen någonsin och det där ser ut som en ganska ny rank, dvs dom resetade dagen innan eller något.

Var inte så seriös där men jag tror ranken var resetad då jag låg typ 140 efter 10-15 ronder och hamna jag nästan direkt på top15

tkr du det är fult med stort N och ^ på slutet? ;)

Har ingen anning varför jag heter så men jag tror jag tog det från en kompis som nickade KingeN^ på skämt förut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor