Addepladde Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Eller så säger man bara surf = skräp. Kan säga CSS = skräp också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 (redigerad) Eller så säger man bara surf = skräp. Kan säga CSS = skräp också. Eller varför inte bara skriva CS = Bajs? Så, ontopic nu grabbs. Känns som att det börjar bli lite väl mycket 1.6 VS CSS. Redigerad 17 februari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Eller varför inte bara skriva CS = Bajs? Så, ontopic nu grabbs. Känns som att det börjar bli lite väl mycket 1.6 VS CSS. Hur kan en diskussion om vilket av CS-spelen som är roligast vara off-topic i en cs-tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Hur kan en diskussion om vilket av CS-spelen som är roligast vara off-topic i en cs-tråd? Visste att det skulle komma en sån post. Jo, så här är det, tråden inte är till för att folk ska skriva "CSS = skräp." Därför tyckte jag det lät bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Visste att det skulle komma en sån post. Jo, så här är det, tråden inte är till för att folk ska skriva "CSS = skräp." Därför tyckte jag det lät bäst. Tråden är till för att diskutera CS, negativa åsikter om spelen är tillåtna vad jag vet Visst visst, de skulle kunna skriva utförligare men det var ju itne det du påpekade som felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Tråden är till för att diskutera CS, negativa åsikter om spelen är tillåtna vad jag vet Visst visst, de skulle kunna skriva utförligare men det var ju itne det du påpekade som felet. Jo, jag formulerade det en aning dåligt. Men vad jag menar är att dom kan iaf komma med en förklaring till varför eller liknande, känns lite som posthunt att bara skriva cs = skräp t.ex. Men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Jag tycker att CSS är för lätt, och att surf är tråkigt. (Japp, jag kan surfa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur gör man en public-server på CS 1.6? Vilka program behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur gör man en public-server på CS 1.6? Vilka program behövs? HLDS (Half Life Dedicated Server) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur gör man en public-server på CS 1.6? Vilka program behövs? Listen eller dedicated? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Listen eller dedicated? Jag vet faktiskt inte skillnaden på de två. men jag antar att det är dedicated... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Listen eller dedicated? Jag vet faktiskt inte skillnaden på de två. men jag antar att det är dedicated... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Listen eller dedicated? Jag vet faktiskt inte skillnaden på de två. men jag antar att det är dedicated... edit: sorry för treppelpost... jag vet inte vad som hände. Redigerad 18 februari, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som vet kommandot för att inte vapnet man går över kommer upp. T.ex : Jag går omkring med dgl sen så ser jag en AK. Jag går över den och får upp den som skjutvapen, hur gör jag för att den inte ska komma upp utan att dgl stannar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hahaha, listen gör du direkt i spelet Dedicated använder man oftast på en dator som agerar server dygnet runt, CS behöver alltså inte vara installerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hur får man in 1.6 player models? Jag har cz gubbar. Jag har gjort allt som står i guiderna på Fragbite och andra forum. Men inget funkar! Kan ingen ge mig en vettig guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som vet kommandot för att inte vapnet man går över kommer upp. T.ex : Jag går omkring med dgl sen så ser jag en AK. Jag går över den och får upp den som skjutvapen, hur gör jag för att den inte ska komma upp utan att dgl stannar? Du går in i Options sen tror jag man tar Advanced* då är en ruta i fylld som det står, Pick up weapon if more powerful, tryck ur den så har du kvar Deaglen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Någon som vet kommandot för att inte vapnet man går över kommer upp. T.ex : Jag går omkring med dgl sen så ser jag en AK. Jag går över den och får upp den som skjutvapen, hur gör jag för att den inte ska komma upp utan att dgl stannar? _cl_autowepswitch 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kan man skaffa AMX mod till CS Source? Hur gör man i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Kan man skaffa AMX mod till CS Source? Hur gör man i så fall? Tror det är något annat mod till CS Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts