Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Precis köpt mig ett Logitech G15 tangentbord och undrar om någon vet vart man kan skaffa script för CS 1.6 till LCD displayen? tack på förhand =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 KolLa Vad DuKtiG JAg Är pÅ cS!!!!!!111111ettettettoneoneone!!!! *SKRYT!!!!* Wow. Public... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Wow. Public... Ja han var ju jätteseriös också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Ja han var ju jätteseriös också... Vad? Var jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Finns det mer intresse att göra in surffilm på 1.6? Eftersom intresset inte verkar finnas på CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Finns det mer intresse att göra in surffilm på 1.6? Eftersom intresset inte verkar finnas på CSS Vad är en surffilm? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Vad är en surffilm? =D http://www.youtube.com/watch?v=hZki_MdGpqU typ Men det låter som att JSHC vill göra en seriös jäkel med grymma kameravinklar och grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hZki_MdGpqU typ Men det låter som att JSHC vill göra en seriös jäkel med grymma kameravinklar och grejer Precis, jag är trött på allt amatörarbete med förstaperson rakt igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Precis, jag är trött på allt amatörarbete med förstaperson rakt igenom Jag är på .. Ifall man får surfa lite själv också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Kanske kan vara med. Är rätt duktig på att surfa. Men Karatemorfar, hur blir det med turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag är på .. Ifall man får surfa lite själv också? Jopp, om vi har en HLTV kan man filma båda samtidigt å.. Men vet ingen som har någon HLTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Jopp, om vi har en HLTV kan man filma båda samtidigt å.. Men vet ingen som har någon HLTV. Tyvärr så har jag inte det @ SiXxe Jag vet inte. Verkar som det inte blir något, och helst skulle det vara bättre ifall vi startade en ny topic för det, för det blir bara krångligt om vi håller på att skriva i den här.. Redigerad 16 februari, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Jopp, om vi har en HLTV kan man filma båda samtidigt å.. Men vet ingen som har någon HLTV. Svårt att ladda ner dedicated server från steam? Då ligger hltv.exe i dedicated server mappen. btw, skriv delay 0 om ni vill ha laggfria demos. glöm inte att skriva stoprecording när ni är klara för annars blir det ingen record. Se till att ha en cstrikemapp i dedicated servermappen också. Redigerad 16 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Svårt att ladda ner dedicated server från steam? Då ligger hltv.exe i dedicated server mappen. Det har du väl rätt i Problemet är bara att jag har en router som blockar det mesta så jag vettefanken om det kommer att funka. Funkar HLTV för source också? Redigerad 16 februari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det har du väl rätt i Problemet är bara att jag har en router som blockar det mesta så jag vettefanken om det kommer att funka. Funkar HLTV för source också? Tror jag nog, lirar inte source så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Tror jag nog, lirar inte source så. Surfar bara på Source Mycket skönare att surfa med lite grafik och snygga texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det har du väl rätt i Problemet är bara att jag har en router som blockar det mesta så jag vettefanken om det kommer att funka. Funkar HLTV för source också? Borde väl funka om du öppnar en port eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Det har du väl rätt i Problemet är bara att jag har en router som blockar det mesta så jag vettefanken om det kommer att funka. Funkar HLTV för source också? I Source är det SourceTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Surfar bara på Source Mycket skönare att surfa med lite grafik och snygga texturer. surf + css = SKRÄP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 surf + css = SKRÄP Surf + 1.6 = SKRÄP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts