Helpiswhatiwant Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Något sätt att ha serven på medan datorn inte är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Något sätt att ha serven på medan datorn inte är på? Dedikerad server, men då måste du ha en annan dator som står på hela tiden.. Eller så hyr du en cs-server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 WTF? när jag försöker starta steam så kommer detta upp, någon idé om vad det kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Något sätt att ha serven på medan datorn inte är på? www.gamehosting.com is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 WTF? när jag försöker starta steam så kommer detta upp, någon idé om vad det kan vara? Det är samma sak för mig, jag trodde min steam var fel. men det är inte bara hos mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 WTF? när jag försöker starta steam så kommer detta upp, någon idé om vad det kan vara? Ta bort clienregistry.blob, ta bort steam ur processer. starta igen. Funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Ta bort clienregistry.blob, ta bort steam ur processer. starta igen. Funkade för mig Tack så mycket Bullet Nu funkar det. Redigerad 14 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ta bort clienregistry.blob, ta bort steam ur processer. starta igen. Funkade för mig Kan du skriva på svenska, jag kan inte sånt dataspråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Kan du skriva på svenska, jag kan inte sånt dataspråk Ta bort filen clientregistry.blob, ta sedan bort steam.exe från Aktivitetshanteraren under fliken processer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ta bort filen clientregistry.blob, ta sedan bort steam.exe från Aktivitetshanteraren under fliken processer! Han kanske inte vet var clientregistry.blob ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Han kanske inte vet var clientregistry.blob ligger? Oki, tänkte bara att det sista steget var det svåra eftersom att han inte var någpn 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Något sätt att ha serven på medan datorn inte är på? Jag menar typ ett gratis sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Något sätt att ha serven på medan datorn inte är på? Jag menar typ ett gratis sätt. Du, grabben. Hur gammal är du? Du kan inte få en server gratis.. Jo, om du spelar i en clan och ni är grymt duktiga och blir sponsrade, men det tvivlar jag på. Du kan lägga upp en server själv, men då behöver du en dator som enbart är till för att ha servern på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Spelade lite 1.6 nyss, det märks att man inte lirat på ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Du, grabben. Hur gammal är du? Du kan inte få en server gratis.. Jo, om du spelar i en clan och ni är grymt duktiga och blir sponsrade, men det tvivlar jag på. Du kan lägga upp en server själv, men då behöver du en dator som enbart är till för att ha servern på.. Ok. kucf uoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ok. kucf uoy Fuck you? Hokai, tid och plats så kommer jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Hmm, planerar på att göra en surf film på CS Source, men isåfall vill jag inte ha massa in-game bara utan jag behöver någon som kan filma mig när jag surfar typ. Så om någon vill så är det ju bara att.. Ja, säga till.. Du behöver kunna att filma genom CS Source iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 KolLa Vad DuKtiG JAg Är pÅ cS!!!!!!111111ettettettoneoneone!!!! *SKRYT!!!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Hmm, planerar på att göra en surf film på CS Source, men isåfall vill jag inte ha massa in-game bara utan jag behöver någon som kan filma mig när jag surfar typ. Så om någon vill så är det ju bara att.. Ja, säga till.. Du behöver kunna att filma genom CS Source iaf. Borde det inte gå att recorde med HLTV då? Då kan du ju åka runt och titta på digsjälv som spectator sen.. det går iaf på 1.6! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Borde det inte gå att recorde med HLTV då? Då kan du ju åka runt och titta på digsjälv som spectator sen.. det går iaf på 1.6! Har ingen HLTV men aja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts