Karatemorfar Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Idle & Performe plz #Gotlife @ Quakenet Finns en plats kvar, bara in och fråga ífall ni får trya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Idle & Performe plz #Gotlife @ Quakenet Finns en plats kvar, bara in och fråga ífall ni får trya.. Försent att få den sista platsen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Försent att få den sista platsen nu? Nej, inte nån som har tryat än.. In och idla, jag nickar cmts.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Skulle gjort det om jag inte vart G-linad från Quakenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vilket headset ska man köpa och ha till cs? Maxpris 400-500kr Mitt Koss SB/45 har börjat glappa så jag måste köpa nytt Har funderat på ett koss porta pro (som är en hörlur) då jag inte har sån använding för micken. Tipsa på! Kan bara lira cs om jag kör trådlöst, går inte med kabel :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Skulle gjort det om jag inte vart G-linad från Quakenet (:!!! Äh, fixa ny auth bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vilket headset ska man köpa och ha till cs? Maxpris 400-500kr Mitt Koss SB/45 har börjat glappa så jag måste köpa nytt Har funderat på ett koss porta pro (som är en hörlur) då jag inte har sån använding för micken. Tipsa på! Kan bara lira cs om jag kör trådlöst, går inte med kabel :S Köp nåt du tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har en stor nyhet till alla CS-spelare som inte är så bra på engelska... STEAM har kommit med en ny uppgradering som gör att STEAM blir på SVENSKA!! Och även CS Source (texter) är på svenska. Om ingen redan fått reda på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag har en stor nyhet till alla CS-spelare som inte är så bra på engelska... STEAM har kommit med en ny uppgradering som gör att STEAM blir på SVENSKA!! Och även CS Source (texter) är på svenska. Om ingen redan fått reda på det... Till vilken nytta? Kan man inte starta ett spel i Steam nu borde man spela något "Lek Och Lär" spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Till vilken nytta? Kan man inte starta ett spel i Steam nu borde man spela något "Lek Och Lär" spel! Jag kör på svenska nu, ska testa om det är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Till vilken nytta? Kan man inte starta ett spel i Steam nu borde man spela något "Lek Och Lär" spel! Varför inte? Det är inte som att det skadar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Varför inte? Det är inte som att det skadar dig. Nä, men ändå, steam skulle säkert kunna förbättra en massa annat istället för att översätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Äh, fixa ny auth bara. Tror att det är genom IPn, men ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tror att det är genom IPn, men ska testa. Funkade för mig att fixa ny auth när jag gjorde takeoverns och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Funkade för mig att fixa ny auth när jag gjorde takeoverns och skit. Sant, det funkade, thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Älska när folk droppar på PCW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Älska när folk droppar på PCW. Brukar bli så när man möter #pcw motstånd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Brukar bli så när man möter #pcw motstånd.. Ja eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Bättre att dra in i en liga eller något så man får lite seriöst motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Bättre att dra in i en liga eller något så man får lite seriöst motstånd. Mja eller leta motstånd i #lemondogs #teamrosa osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts