RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Sure thing bäjbi! --- sajjmon@ikillclowns.com Känn dig addad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nån som har lust att lira senare? Adda mig i freinds: diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hur går det med CS-turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 1on1 Jag är på, Oj, sry, glömde helt bort att jag fråga här, va heter du på steam ?, addar dig så kan vi köra senare idag (lördag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu när vi ändå pratar fusk, finns det något fusk som BARA innehåller aimbot? Alla jag försöker med innehåller speedhack och en massa annat tjafs också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nu när vi ändå pratar fusk, finns det något fusk som BARA innehåller aimbot? Alla jag försöker med innehåller speedhack och en massa annat tjafs också Får jag bara fråga: Hur tänker fuskare när dem kör aimbot? vad är meningen med att ens lira CS och man inte ens behöver aima själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Får jag bara fråga: Hur tänker fuskare när dem kör aimbot? vad är meningen med att ens lira CS och man inte ens behöver aima själv Man har tråkigt och vill reta upp alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lirade pcw mot n00dles nyss.. tror att vi vann på första mapen, men sen på nuke så droppade hela mitt lag! Men roligt var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Lirade pcw mot n00dles nyss.. tror att vi vann på första mapen, men sen på nuke så droppade hela mitt lag! Men roligt var det iaf Japp ni van på d2 xD. Inte för att klaga och så men servern sög (70 ping) . Men kul var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Är kanske öppen för en pcw mot nån en dag, ikväll kanske? Vet dock inte hur många vi får ihop. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 När jag ska öppna Friends List i Cs så låser sig Steam. Jag får ett felmeddelande med en felkod. Såhär har det varit ganska länge. Hjälp någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 När jag ska öppna Friends List i Cs så låser sig Steam. Jag får ett felmeddelande med en felkod. Såhär har det varit ganska länge. Hjälp någon? Tror att Steam har haft problem, och då har de stängt Friends funktionen för att spara på resurserna, men jag har för mig att min funkade sist jag testade.. inte allt för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nån som har lust att lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Nån som har lust att lira? Visst. Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Visst. Server? Adda mig i friends, diarrehampus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Tror att Steam har haft problem, och då har de stängt Friends funktionen för att spara på resurserna, men jag har för mig att min funkade sist jag testade.. inte allt för länge sedan. Men jag testade senast igår och då funkade det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Köpte CS Anthology idag, där 1.6 och Condition Zero följer med. Ett litet problem bara. Jag klickar på ikonen, och steam kommer upp. Klickar på servers, väljer en server, sen händer inger mer. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Köpte CS Anthology idag, där 1.6 och Condition Zero följer med. Ett litet problem bara. Jag klickar på ikonen, och steam kommer upp. Klickar på servers, väljer en server, sen händer inger mer. What to do? Har du installerat CS eller bara steam? Annars kan det va bra att ha CS igång och välja servers i spelet, inte i steam fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Har du installerat CS eller bara steam? Annars kan det va bra att ha CS igång och välja servers i spelet, inte i steam fönstret Fick hjälp av en klasskompis. Felet var att det stod "pre-loaded complete" bredvid spelen, jag skulle bara skriva in produktnyckeln igen. Nu funkar det okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Någon som vill spela Soure med mig? Adda mig på friends: dasseman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts