MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ibland hatar jag fan alla noob admins som vägrar inse att personer fuskar och säger "det är VAC!1!1!! ingen kan fuska!" VAC, som alla andra program, man man gå igenom men dom vägrar fan inse det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ibland hatar jag fan alla noob admins som vägrar inse att personer fuskar och säger "det är VAC!1!1!! ingen kan fuska!" VAC, som alla andra program, man man gå igenom men dom vägrar fan inse det. Sant, men de flesta publicfusk blir hittade rätt forta. Så rätt många blir bannade. Men man kan fortfarande fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ibland hatar jag alla n00bs som säger att folk cheatar barar för att nån råkar få in 5 HS på raken eller haxxar nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Ibland hatar jag alla n00bs som säger att folk cheatar barar för att nån råkar få in 5 HS på raken eller haxxar nån Lite skillnad när killen hade typ 600 hs /610 kills på ranken? lite väl mycket kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 (redigerad) Men där kan man väl inte ladda ner deathmatch, eller? Deathmatch läget är en mod du installerar till din server som kör Amxmodx. @Mafiablahblah; Inte riktigt. Redigerad 30 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Lite skillnad när killen hade typ 600 hs /610 kills på ranken? lite väl mycket kanske..? Ja? Men mitt inlägg va ej riktat åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hahaha. Jag använder Hash-Hack på public ibland. Inte alls svårt att undgå o bli upptäckt. Bara man inte står vid T Spawn på d2 och drar HS på dom i CT spawn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hahaha. Jag använder Hash-Hack på public ibland. Inte alls svårt att undgå o bli upptäckt. Bara man inte står vid T Spawn på d2 och drar HS på dom i CT spawn. Hur funkar Hash-Hack? Skulle vara roligt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Hur funkar Hash-Hack? Skulle vara roligt att testa Alla väggar blir vita och spelarmodellerna blir röda/blåa så man ser igenom dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Alla väggar blir vita och spelarmodellerna blir röda/blåa så man ser igenom dom Ah, som ett vanligt wallhack då, men lite andra texturer. Väggarna blir inte "tunnare" då, tänkte då du sa att man inte skulle haxxa mellan spawnsen.. men det kanske var ett roligt exempel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Har tråkigt. Någon som vill lira lite surf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Ah, som ett vanligt wallhack då, men lite andra texturer. Väggarna blir inte "tunnare" då, tänkte då du sa att man inte skulle haxxa mellan spawnsen.. men det kanske var ett roligt exempel bara Man kan. Skjut två HS och boom, död. Fast kikarsikten funkar inte med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Hade tänkt leka lite med en kompis på CS 1.6. Wallhack-liknande saker är det jag letar efter. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 www.cs-hacked.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nån som vill köra 1on1, 2on2 eller 3on3 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Nån som vill köra 1on1, 2on2 eller 3on3 ?? 1on1 Jag är på, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Provade några downloads från cs-hacked.com, inget fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Provade några downloads från cs-hacked.com, inget fungerade. Det är för att sidan är sämst. testa fkn0wned.com, fast deras sida är oftast nere pga. dålig host. Redigerad 2 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Det är för att sidan är sämst. testa fkn0wned.com, fast deras sida är oftast nere pga. dålig host. Okej, ska kolla den sidan senare. Ingen som har någon install-fil där wallhack/liknande finns och som kan skicka via msn? Ska lira mot en kompis snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Okej, ska kolla den sidan senare. Ingen som har någon install-fil där wallhack/liknande finns och som kan skicka via msn? Ska lira mot en kompis snart. Sure thing bäjbi! --- sajjmon@ikillclowns.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts