Dee Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ska jag starta En ny tråd om det eller? Det är onödigt att starta en ny tråd, när man ska skriva ALLT CS-relaterat i denna tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag tror inte att det går skriva ett script i consolen så blir det DM....... ?Är väl nån mod man får ladda ner? Jasså, okej. Någon som vet vart man kan ladda ner den modden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jasså, okej. Någon som vet vart man kan ladda ner den modden då? www.amxmodx.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det är onödigt att starta en ny tråd, när man ska skriva ALLT CS-relaterat i denna tråd... Så du menar att t.ex. "stylingtävlingar" i NFS-spelen har utförts i de spelens "officiella tråd"? Vad jag har sett så har tävlingar och liknande fått ha sina egna trådar i andra spel så varför inte CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vi lä'r ju ha en 1on1 CSS Cup här ju! Ska jag starta En ny tråd om det eller? Haha, vem ska fixa server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AS CoLD AS iCE Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Lite kort men annars var den bra Är det bara jag eller känns det inte roligare att titta på nån som äger på orginal maps:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Skills? Du dödade bara några. Inga 1337 haxXx/ace eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Ruskigt fina frags du fick. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Fin film må jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Här är min första film skills that kills Skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Skräp. Man får alltid en sådan varm känsla i magen varje gång man läser dina kärleksfulla inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 www.amxmodx.org Men där kan man väl inte ladda ner deathmatch, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jag har tråkigt nån som vill lira? 217.211.28.128:27015 nickar den0m Redigerad 28 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Skräp. Var lite shyst mot honom va? Det är ju hans första film ffs. Jag kör inte CS så mkt men jag tycker iaf att det är bra med bara HS Jag var med honom när han gjorde den och det är första gången han andvände Windows movie maker, så jag ger tummen upp iaf. Redigerad 28 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Var lite shyst mot honom va? Det är ju hans första film ffs. Jag kör inte CS så mkt men jag tycker iaf att det är bra med bara HS Jag var med honom när han gjorde den och det är första gången han andvände Windows movie maker, så jag ger tummen upp iaf. Vem som helst som har lirat cs mycket, även om det så är source eller någon annan version, kan skjuta 10 hs irad. Dessutom så antar jag att det där verkligen inte är irad så det är helt vanligt, Att han använder Windows Movie Maker för det är väl bara.... smiley says it all. Redigerad 29 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Man får alltid en sådan varm känsla i magen varje gång man läser dina kärleksfulla inlägg Cozy.. Nejmen, seriöst. Public aim-map, random frags och windows movie maker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Nejmen, seriöst. Public aim-map, random frags och windows movie maker. Kombinationen som gör livet värt att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Man får alltid en sådan varm känsla i magen varje gång man läser dina kärleksfulla inlägg Sant tho, vem fan vill se på en randomnoob som spelar public och tar en person sen klipper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Sant tho, vem fan vill se på en randomnoob som spelar public och tar en person sen klipper. Räcker upp handen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts