Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har fixxat det, var tvungen att ta bort 3 filer i steam Oh, lär mig då för jag har exakt samma fel! Snabbt, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Mitt steam har äntligen fungerat efter 2 veckor, men nu får jag error för steamticketen. Ska prova starta om och kolla Det fungerar inte :'( Bild Det där har hänt för mig med man var tvungen och ta bort några filer ser ut som du redan löst det Redigerad 26 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Vilka filer, någon? :'( Haha, fyfan vad jag tjatar. förlåt Redigerad 26 januari, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Någon som vet var man kan skaffa fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Någon som vet var man kan skaffa fusk? Varför fuska? Du kmr ju ändå bli bannad inom 1337min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Någon som vet var man kan skaffa fusk? www.cs-hacked.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Varför fuska? Du kmr ju ändå bli bannad inom 1337min Inte om man kör på icke vac Tack för länken DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Oh, lär mig då för jag har exakt samma fel! Snabbt, tack! Ta bort dessa i steam mappen: * Steam.dll * SteamUI.dll * ClientRegistry.Blob Stäng av steam innan du tar bort dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ta bort dessa i steam mappen: * Steam.dll * SteamUI.dll * ClientRegistry.Blob Stäng av steam innan du tar bort dem Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Tack Fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nån som har lust att lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Hur går det med turneringen? =) Blir det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Fungerar det? Japp, tack så jättemycket Hur hade de filerna hamnat där ifall de inte skulle vara där? Någon som är medelskillad eller bättre som kan hoppa in i vår PCW? Behöver stand-in snabbt som fan Skriv här., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Japp, tack så jättemycket Hur hade de filerna hamnat där ifall de inte skulle vara där? Någon som är medelskillad eller bättre som kan hoppa in i vår PCW? Behöver stand-in snabbt som fan Skriv här., Dom ska vara där, dom fungerar som Webläsarnas Cookies om jag inte minns fel. Men ibland går dom "sönder" så du får man radera dom så försvinner alla "cookies" hoppas du förstog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Nån som har lust att lira lite? Visst. fixa Ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Visst. fixa Ip. Lira fy eller vanlig map? Lirar 62.116.235.70:27015 nu Nickar Flake^^ Redigerad 26 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Nån som vill äga mig och två till på pcw nån gång? Redigerad 28 januari, 2007 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vad skriver man i konsolen om man vill ha deathmatch på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vad skriver man i konsolen om man vill ha deathmatch på? Jag tror inte att det går skriva ett script i consolen så blir det DM....... ?Är väl nån mod man får ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Vi lä'r ju ha en 1on1 CSS Cup här ju! Ska jag starta En ny tråd om det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts