Ante_freeman Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Berätta! Om jag inte minns fel så kastar man flashen mellan lådorna. Osäker ska höra runt lite med folk så editerar jag om jag hade fel Edit: Min kompis skrev lite mer preciserat vilka lådor FLsha mellan lådorna utanför B Redigerad 24 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Vart hamnar Screenshotsen som man tar i CS 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Vart hamnar Screenshotsen som man tar i CS 1.6? cstrikemappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Vilken knapp tar screenshot i cs 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 cstrikemappen Ser inte ut som så. I någon undermapp då eller? Vilken knapp tar screenshot i cs 1.6? Standard så är det F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Ser inte ut som så. I någon undermapp då eller? Standard så är det F5. Screenshotsen hamnar i csstrikemappen för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Screenshotsen hamnar i csstrikemappen för mig! Okej, men inte för mig!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Screenshotsen hamnar i csstrikemappen för mig! Du pratar väl om Source? Han pratar antagligen om 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Du pratar väl om Source? Han pratar antagligen om 1.6 Vart hamnar Screenshotsen som man tar i CS 1.6? Mjo, skulle tro det jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Mjo, skulle tro det jag med. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har ett problem.. När jag försöker komma in på en server så får jag upp ett felmeddelande där det står "You have been disconnected from server Reason: Error verifying steamID User ticket. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har ett problem.. När jag försöker komma in på en server så får jag upp ett felmeddelande där det står "You have been disconnected from server Reason: Error verifying steamID User ticket. Vad ska jag göra? Starta om steam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Starta om steam.. Självklart har jag startat om både Steam och datorn.. Nån annan teori? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Självklart har jag startat om både Steam och datorn.. Nån annan teori? Är det så på alla servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Är det så på alla servrar? Mm Något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mjo, skulle tro det jag med. I 1.6 så är dom hamnar dom i counter-strike/cstrike i Source hamnar dom i counter-strike source/cstrike/screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Mitt steam har äntligen fungerat efter 2 veckor, men nu får jag error för steamticketen. Ska prova starta om och kolla Det fungerar inte :'( Bild Redigerad 26 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Like wow, Testa re-connecta? Det funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Mm Något tips? Kolla vad det står i consolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har fixxat det, var tvungen att ta bort 3 filer i steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts