Addepladde Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Humm...nu fick jag värsta flashbacken går det att köra med bottar på 1.6? och isåfall hur? Tanka zbot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Tanka zbot. Jag har gjort de...och laggt in filen på mitt acc...de funkar endå inte EDIT: aha nu ^^ Redigerad 22 januari, 2007 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vem vann mellan sk o norska laget igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vem vann mellan sk o norska laget igår? Kollade inte du på matchen Unter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Kollade inte du på matchen Unter? Hade han frågat isåfall? Hur går det med turneringen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ja, turneringen, hade jag nästan glömt. Hur går det ja? Och vad blev det i matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Kollade inte du på matchen Unter? Kollade inte på hela, när jag drog stod det 4 - 6 till norskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Lol, Half life låter som ett bonaspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Lol, Half life låter som ett bonaspel = Ej kunnig inom ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 = Ej kunnig inom ämnet. Var det inte den idioten som psmmade ner fifa 07 tråden med PES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Var det inte den idioten som psmmade ner fifa 07 tråden med PES Jo, han PEStade ned den totalt. ---------- Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Jo, han PEStade ned den totalt. ---------- Förlåt. Höhö det där var ju riktigt klüftigt (Jag äger på tyska/franska/spanska ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Kollade inte på hela, när jag drog stod det 4 - 6 till norskarna 16-7 till SK. ---- fnatic spelade nyss, vann med 16-13 över pentagram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 = Ej kunnig inom ämnet. Boomers IQtest klart väntar på svar..... Ditt IQ:15=Alldeles för lågt JAG SKOJA JU BARA ANGÅENDE DET JAG SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Boomers IQtest klart väntar på svar..... Ditt IQ:15=Alldeles för lågt JAG SKOJA JU BARA ANGÅENDE DET JAG SA Då borde du ju kunna lägga in en smiley eller något, tror dessutom du inte skojjade alls. Pcw igår btw. vi vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Oohhoo, nu funkar steam inte medelande: Steam.exe [Main exception]: Unable to start steam engine. *Steamstartengine[0x12e8b8] failed with error 200: Connection reset, Winsock error 10054 "Connection reset by peer" HELPPPP Redigerad 24 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Oohhoo, nu funkar steam inte medelande: Steam.exe [Main exception]: Unable to start steam engine. *Steamstartengine[0x12e8b8] failed with error 200: Connection reset, Winsock error 10054 "Connection reset by peer" Funkar perfekt för mig, bara något fel på din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Funkar perfekt för mig, bara något fel på din. Men... jag fråga om någon kunde hjälpa mig, inte att du skulle säga de där Redigerad 24 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Men... jag fråga om någon kunde hjälpa mig, inte att du skulle säga de där Du frågade ju inte om hjälp, Unter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 (redigerad) Du frågade ju inte om hjälp, Hunter.... Jo.. Redigerad 24 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts