Bullet Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad skriver jag in i mIRC för att hitta folk som vill lira pcw? Hjälp snabbt /J #pcw XonX eran/våran server Kolla så att du är på quakenet.org också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men vi har ingen egen server, utan vill att dom som vi möter ska ha? hur skriver man då? Tack så mycket"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Men vi har ingen egen server, utan vill att dom som vi möter ska ha? hur skriver man då? Tack så mycket"! Eran server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tack så jättemycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Finns det nåt å göra åt denna saken? Dedicated Server slutade, btw, att fungerar när kalle.b kom in på mitt rum dansande till finsk folkmusik och drog ut sladden. Men det är kanske bara ett sammanträffande error.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Finns det nåt å göra åt denna saken? Dedicated Server slutade, btw, att fungerar när kalle.b kom in på mitt rum dansande till finsk folkmusik och drog ut sladden. Men det är kanske bara ett sammanträffande Testa rsa steam, annars installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Testa rsa steam, annars installera om Rsa Steam har jag såklart gjort, men hur installerar man om . Funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Nån mer som ska kolla på matchen mellan SK.swe och norska Expert Gaming? http://www.fragbite.se/?matchID=19807 22.00 @ http://www.hltv.org/?pageid=113&matchid=269127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Nån mer som ska kolla på matchen mellan SK.swe och norska Expert Gaming? http://www.fragbite.se/?matchID=19807 22.00 @ http://www.hltv.org/?pageid=113&matchid=269127 Vaa?? ooh ska kolla nu Ehm.. vart trycker man för att se? Redigerad 21 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vaa?? ooh ska kolla nu Ehm.. vart trycker man för att se? One-click connect Steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Vaa?? ooh ska kolla nu Ehm.. vart trycker man för att se? connect hltv4.no.gameguard.no:27061 i konsollen eller steam: "-applaunch 10 -game cstrike +connect hltv4.no.gameguard.no:27061" i webläsarN^ Redigerad 21 januari, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bara jag som har väldigt hög ms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hmm... varför tka dom varran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hmm... varför tka dom varran? För att matchen inte hade börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bara jag som har väldigt hög ms?När du spelar eller inne på HLTVn? Nu är det Live iaf..! Go SK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Aja orkar inte kolla, men sk ligger under med 4 - 6 Hur gör jag så att en dem - fil blir en annan sorts fil Redigerad 21 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Aja orkar inte kolla, men sk ligger under med 4 - 6 Hur gör jag så att en dem - fil blir en annan sorts fil Vad för fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad för fil?en "dem" Skulle gissa att det är en demo, men vet ej säkert.. så jag kan inte svara Unter =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 en "dem" Skulle gissa att det är en demo, men vet ej säkert.. så jag kan inte svara Unter =/ Det är en jävla lång procedur för att få en .dem (demo) fil till en riktig fil. Först så måste man leta reda i .demo filmen vilken sekvens man vill ha till en riktig film, därefter skriva något i consolen för att göra den sekvensen till bilder, så det bli kanske 200-300 bilder. Sen lägga ihop alla dom bilderna med ett program, tex Sony Vegas eller vad det heter. Sen har man en film. Ska finnas massa guider på counter-strike.nu eller vad sidan heter som nordicgamer har. Sök på google.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Humm...nu fick jag värsta flashbacken går det att köra med bottar på 1.6? och isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts