Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Nej men kolla bak ett par sidor. Grattis EDAJT: NY SIDA!!! hm när blir tuneringen av? Redigerad 18 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nej men kolla bak ett par sidor. Så varje gång du postar en bild så ska man få för sig att kolla bak ett par sidor bara för att se om du har postat en bild med ditt nickname på? Häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Simpa : ja nu i efterhand förstår jag hur otroligt dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Är sugen på att lira med flickvännen men mitt fakking steam startar inte.. Attsingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Grattis EDAJT: NY SIDA!!! hm när blir tuneringen av? När vi kommit på hur vi ska göra och när vi fått in tillräckligt med anmälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Hur stänger man av auto team balance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Hur stänger man av auto team balance? mp_autoteambalance 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Är det här original-cs? Alltså 1.6. Tryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Är det här original-cs? Alltså 1.6. Tryck! Japp, och condition zero (CZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Japp, och condition zero (CZ) Bra, då ska jag beställa det. Har kört lan-versionen ett tag nu mot bottar, så jag kan träna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Eftersom jag fick hem mitt HL2 + Counter-strike Source idag så har jag lirat lite CSS hur söker man efter servernamn i serverlistan? hitta ingen sådan funktion tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Eftersom jag fick hem mitt HL2 + Counter-strike Source idag så har jag lirat lite CSS hur söker man efter servernamn i serverlistan? hitta ingen sådan funktion tacksam för svar Man kan inte. Du får helt enkelt ställa in listorna i alfabetisk ordning och leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Man kan inte. Du får helt enkelt ställa in listorna i alfabetisk ordning och leta. Fan va jobbigt :/ aja tack för svaret, source är grymt snyggt o grymt roligt, CSCZ har jag inte ens en tanke o starta nu när jag fått mitt CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Är det här original-cs? Alltså 1.6. Tryck! Cs 1.6 DoD 1.6 Är det där. Ska du ha csz ska du köpa Counter Strike Condition Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Cs 1.6 DoD 1.6 Är det där. Ska du ha csz ska du köpa Counter Strike Condition Zero Vad snackar du om? "Innehåller original-versionen plus Counter-Strike/Condition Zero" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad snackar du om? "Innehåller original-versionen plus Counter-Strike/Condition Zero" Woot woot? Jag köpte Condition Zero och fick med cs 1.6 och csz. Min polare köpte Anthology och fick med 1.6 och DoD 1.6 förklara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Woot woot? Jag köpte Condition Zero och fick med cs 1.6 och csz. Min polare köpte Anthology och fick med 1.6 och DoD 1.6 förklara det? Hmm, jag vet inte. Men jag har själv Anthology och där är det både 1.6 och cz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hmm, jag vet inte. Men jag har själv Anthology och där är det både 1.6 och cz. Samma här. Fast jag fick DOD också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Woot woot? Jag köpte Condition Zero och fick med cs 1.6 och csz. Min polare köpte Anthology och fick med 1.6 och DoD 1.6 förklara det? Jag fick också CS 1.6 och CZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vad skriver jag in i mIRC för att hitta folk som vill lira pcw? Hjälp snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts