FerkurZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 1-10 då går vi efter de i #pcw va? eller? plx... undrar förövrigt hur det gick med 2on2 cupen, jag å cortez skulle ägt anyways Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hunter öhh nej? Unter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Unter Nee men kolla på mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hunter Du vill inte bli kallad för Unter eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Du vill inte bli kallad för Unter eller hur? Ja , jag vill inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ja , jag vill inte Ta bort det ur signaturen då. Klart som fan att alla kommer kalla dig för Unter bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 1-10 då går vi efter de i #pcw va? eller? plx... undrar förövrigt hur det gick med 2on2 cupen, jag å cortez skulle ägt anyways vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ja , jag vill inte Men snälla, Jag slutar kalla dig Unter om du säger varför! Sen, det ska vara Nej, jag vill inte istället för Ja, jag vill inte ------------ Jag är med. Är väl kanske -17 eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jo, jag har sagt att jag nog kan vara med. Medel+ typ. ADDEPLADDE KAN NOG VARA MED. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det är nog många som är med, men vi får nog bestämma hur vi ska spela (mr, lag, server, map) Men, jag kan vara "boss" eller liknande. Jag skriver ner alla som vill vara med i det här inlägget Folk som vill vara med: Karatemorfar SiXxe _EmiL_ Unter ZcruweN Qouad Godfather Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 vem bryr sig? Haha, barnet... Jag som trodde folk skulle växt upp å kanske rent av mognat, men så var det inte i ditt fall, förstår inte ens varför du kommenterar det jag skrev, om _du_ inte ens bryr dig varför då skriva? Och du är väl inte alla? är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha, barnet... Jag som trodde folk skulle växt upp å kanske rent av mognat, men så var det inte i ditt fall, förstår inte ens varför du kommenterar det jag skrev, om _du_ inte ens bryr dig varför då skriva? Och du är väl inte alla? är du? Barnet, ja. Något äldre än dig, plus att ingen orkar eller vill veta av egoism som "vi skulle ägt anyway" det är däremot omoget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Haha, barnet... Jag som trodde folk skulle växt upp å kanske rent av mognat, men så var det inte i ditt fall, förstår inte ens varför du kommenterar det jag skrev, om _du_ inte ens bryr dig varför då skriva? Och du är väl inte alla? är du? tja ferkan ;D;D aja jag och kladdis kan väl va med om de blir nån cup o_O om man får välja lag dårå, orka random-ole-dole-doff lag ;> Redigerad 17 januari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Barnet, ja. Något äldre än dig, plus att ingen orkar eller vill veta av egoism som "vi skulle ägt anyway" det är däremot omoget. Åhh äldre än mig, 17? 18? eller rentav 19? å fortfarande vet du vad alla tycker? sen får du ju själv fundera över hur seriös jag var när jag skrev "vi skulle ägt anyways" vissa tar väl illa upp andra inte...vi växer andra växer inte, osv... hej bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Åhh äldre än mig, 17? 18? eller rentav 19? å fortfarande vet du vad alla tycker? sen får du ju själv fundera över hur seriös jag var när jag skrev "vi skulle ägt anyways" vissa tar väl illa upp andra inte...vi växer andra växer inte, osv... hej bullet Cry me a river, baby ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 MM PUBLIC`!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 MM PUBLIC`!!!! ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Japp. Jag var stolt över att ha gjort 5 hs..!!! Låt mig va glad FFS.!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Japp. Jag var stolt över att ha gjort 5 hs..!!! Låt mig va glad FFS.!!!!!!!!!!!!!!! Och hur ska vi veta att det var du som drog de fem HS:n det står ju bara ett nickname där och du har ingenting framme som säger att du är den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nej men kolla bak ett par sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts