Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Måste man vara bra? Du kan vara hur dålig som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Borde inte finnas nån gräns för hur dålig man är eller hur bra man är. Redigerad 17 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Lagen måste väl iallafall vara lite jämnt uppdelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Borde inte finnas nån gräns för hur dålig man är eller hur bra man är. Absolut inte.. Om alla vill vara med ska de väl få vara det? Läs under: Lagen måste väl iallafall vara lite jämnt uppdelade? Ja, man får väl skriva hur bra man är på en skala så gör vi upp lagen på det. Skulle ta för lång tid att spela om hur bra man är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag är en supernoob som bara spelar på internetcafé med polarna. Tränar lite hemma, men har inget steam acount. Orka betala pengar när man suger så hårt. Har iaf blivit lite bättre nu. Förr ägde bottarna på easy ut mig. Nu äger jag nästan ut dem, ska nog börja träna på medium snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag är väl typ, hm, medel+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Absolut inte.. Om alla vill vara med ska de väl få vara det? Läs under: Ja, man får väl skriva hur bra man är på en skala så gör vi upp lagen på det. Skulle ta för lång tid att spela om hur bra man är. Okej men jag kan säga att jag inte är så bra. Kan vara pga min mus som brukar t ex , Skjuta av sig själv ibland , har stannat i mitten av skärmen och går inte o röra sig, rör sig upp och ner av sig själv.. men den brukar vara snälla ibland så jag är nog med På en skala 1-10 så är jag nog en 5 eller 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 På en skala av 1-10 är jag ungefär en 8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha. Jag är kanske 1+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Just nu kanske jag ligger på 7-8. Hade du frågat mig för ungefär ett år sedan hade jag sagt 12. För då var jag riktigt bra men tyvärr så har det blivit mindre spelande pga andra spel som är ivägen. jag vart lite sugen på att spela lite pcw mix, nån som kan tänka sig att joina? BTW, JAG VILL VARA MED I TURNERING Redigerad 17 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Just nu kanske jag ligger på 7-8. Hade du frågat mig för ungefär ett år sedan hade jag sagt 12. För då var jag riktigt bra men tyvärr så har det blivit mindre spelande pga andra spel som är ivägen. BTW, jag vart lite sugen på att spela lite pcw mix, nån som kan tänka sig att joina? Jag kan va med, om du fixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ska du skriva upp dom som vill vara med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ska du skriva upp dom som vill vara med?? Ja, men än så länge är det bara två som sagt att de ska vara med. Ni andra har bara berättat hur bra/dåliga ni är.. Så, ska du va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) CS-turnering på GTAsajten? Skulle va nice, undra om vi kunde ha någon bra server bara. *kollar på SlewME* Jag är gärna med, började spela på julafton förra året så jag har bara spelat typ en månad men jag är inte helkass iaf. Redigerad 17 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ni som vill vara med, skriv ATT NI VILL VARA MED. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ja, men än så länge är det bara två som sagt att de ska vara med. Ni andra har bara berättat hur bra/dåliga ni är.. Så, ska du va med? Aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ni som vill vara med, skriv ATT NI VILL VARA MED. Editerade in i mitt inlägg att jag ville vara med. Men nu säger jag det här istället...... *drar in så mycket luft som möljigt i lungorna* JAG VILL VARA MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ni som vill vara med, skriv ATT NI VILL VARA MED.Bara för att undvika missförstånd: Jag, Qouad, är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Det är nog många som är med, men vi får nog bestämma hur vi ska spela (mr, lag, server, map) Men, jag kan vara "boss" eller liknande. Jag skriver ner alla som vill vara med i det här inlägget Folk som vill vara med: Karatemorfar SiXxe _EmiL_ Unter ZcruweN Qouad Redigerad 17 januari, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts