KalleR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Någon som kan hjälpa mig med CS:S warez .. Jag vet, men jag har fixat HL2 så jag vill testa CS:S också.. Kan hjälpa dig på msn senare, ifall du inte lyckas själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Kan hjälpa dig på msn senare, ifall du inte lyckas själv. Det vore väldigt snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Rats Public, HIHIHIHIHIHI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Mina skatez på musen är inprincip slut, och jag har panik för det går inte att spela.. Några tips på hur jag ska fixa det innan mina nya kommer? Jag har testat med maskeringstejp, vanlig tejp och en vit tejp, fast det glider fan inte bra.. Edit: Testade att ta en topps med lite aceton på skatezen, och det hjälpte, så de kanske inte är så sletna.. Redigerad 16 januari, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mina skatez på musen är inprincip slut, och jag har panik för det går inte att spela.. Några tips på hur jag ska fixa det innan mina nya kommer? Jag har testat med maskeringstejp, vanlig tejp och en vit tejp, fast det glider fan inte bra.. Edit: Testade att ta en topps med lite aceton på skatezen, och det hjälpte, så de kanske inte är så sletna.. Vad är skatez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Vad är skatez? Grejer som sitter under musen. http://maxfps.se/product_list.aspx?catid=80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mitt steam har buggat sig . Alla mina favorit servrar är borta . Tur att jag visste vad min bästa server heter. Aja nu ska ja sova ska upp klockan 06:10 imorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 VAFAN?? Jag har haft en server i typ 1 år, sen nu när jag försöker står det typ couldent allocate dedicated server IP port 27015, Det funkade förr, och för några minuter sen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Öppna port 27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Öppna port 27015 Det är just de som är konstigt, har inte gjort något som har tagit bort port 27015,... hade den för typ 2 timmar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det är just de som är konstigt, har inte gjort något som har tagit bort port 27015,... hade den för typ 2 timmar sen Testat att stänga Steam och starta igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Testat att stänga Steam och starta igen? TACK TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 TACK TACK För all del. alltså, nu fan tar vi tummen ur röven och drar igång med en turnering.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 För all del. alltså, nu fan tar vi tummen ur röven och drar igång med en turnering.. ? Gärna för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Gärna för mig! Det är nog många som är med, men vi får nog bestämma hur vi ska spela (mr, lag, server, map) Men, jag kan vara "boss" eller liknande. Jag skriver ner alla som vill vara med i det här inlägget Folk som vill vara med: Karatemorfar SiXxe _EmiL_ Redigerad 17 januari, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det är nog många som är med, men vi får nog bestämma hur vi ska spela (mr, lag, server, map) Men, jag kan vara "boss" eller liknande. Jag skriver ner alla som vill vara med i det här inlägget Folk som vill vara med: Karatemorfar SiXxe Själv tycker jag vi kan dela upp två lag och köra på typ D2 eller nån sån bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Sign me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Själv tycker jag vi kan dela upp två lag och köra på typ D2 eller nån sån bana. Fast två lag är nog för lite? Vi kan ju bli rätt många som ska va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Fast två lag är nog för lite? Vi kan ju bli rätt många som ska va med? Måste man vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Kan nog vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts