JSHC Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 hur? Han har bindat attack1 till scrollup+scrolldown tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har ett steam account men jag har glömt pass å namn. Hur gör man för att få tilbax det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har ett steam account men jag har glömt pass å namn. Hur gör man för att få tilbax det? Tryck på lost password eller något liknande där du loggar in på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Någon som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ni som har CS Source, är det värt o skaffa Half-life 2 så man får source med? eller tröttnar man snabbt på det? tycker förövrigt om dem andra CS spelen jag lirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Karatemorfar hade en bra kommentar om source Att byta från 1.6 till Source är som att byta från sin medelsnygga brud till minderårig fjortis, som är en tio-poängare. Skönt ett tag, men sen vill man tillbaka till nån mer erfaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Karatemorfar hade en bra kommentar om source Aha okey, man kan bara ett skin per lag där oxo va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Aha okey, man kan bara ett skin per lag där oxo va? Inte längre, senast jag spela soruce (oktober) så kunde man välja mellan 4 olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Inte längre, senast jag spela soruce (oktober) så kunde man välja mellan 4 olika Aha.. aja okey Vad är det jag ska beställa då? alltså för sorts Half-life 2 för o få soruce o allt det där med? Denna: Half Life 2: Game of the Year Edition (DVD-ROM) (PC) http://static.cdon.com/000/356/356613.jpg eller Denna: Half Life 2 Classic (DVD-ROM) (PC) http://static.cdon.com/000/486/486233.jpg Tacksam för svar edit: så Redigerad 14 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Jag vet inte hur det är med klassisk med den övre innhåller Contains: • Half-Life - Source • Half-Life 2 • Half-Life 2 - Deathmatch • Counter-Strike - Source Redigerad 14 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag vet inte hur det är med klassisk med den övre innhåller Aha okey då blir det nog den jag köper tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Half Life 2: Game of the Year Edition (DVD-ROM) (PC) http://static.cdon.com/000/356/356613.jpg Man ser ju att det står Counterstrike : Source på paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Man ser ju att det står Counterstrike : Source på paketet Försök inte sno äran från mig unter när jag svara först Redigerad 14 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har både CS 1.6 och CS Source. Spelar mer Source. Men tycker att det inte är särskilt stor skylnad på dom spelen. Bara det finns ingen Sköld för CT, Men den skölden suger ju ändå på CS 1.6 och CZ. Jag spelar mer Source än 1.6 men det är ju när jag spelar CS som inte händer särskilt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ni som har CS Source, är det värt o skaffa Half-life 2 så man får source med? eller tröttnar man snabbt på det? tycker förövrigt om dem andra CS spelen jag lirat Har haft source sen jag köpte det, har aldrig tröttnat på det direkt. Karatemorfar hade en bra kommentar om source Mhm, och det beror fortfarande på vad man tycker, imo så är 1.6 ett fult jävla spel som inte har bra grafik. Inte längre, senast jag spela soruce (oktober) så kunde man välja mellan 4 olika Mjo, man kan välja på 4 olika skins, dock så har jag ingen aning om det faktiskt funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ingen som är sugen på att lira lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ingen som är sugen på att lira lite? Jodå, adda mig på MSN så kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har både CS 1.6 och CS Source. Spelar mer Source. Men tycker att det inte är särskilt stor skylnad på dom spelen. Bara det finns ingen Sköld för CT, Men den skölden suger ju ändå på CS 1.6 och CZ. Jag spelar mer Source än 1.6 men det är ju när jag spelar CS som inte händer särskilt ofta... Orka sköld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Någon som kan hjälpa mig med CS:S warez .. Jag vet, men jag har fixat HL2 så jag vill testa CS:S också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Css är mycket bättre en 1.6 1.5 CZ , jag brukade spela 1.5 när det var nytt. Men nu är jag Pr0 Css player. Spelar Css varje dag minst 7-8 timmar ibland mindre ibland mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts