SiXxe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Kick "nick" eller amx_kick "nick". Utan "" tecknen så klart. Okej, tack! Är det någon skillnad på "amx_kick" och vanlig kick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Okej, tack! Är det någon skillnad på "amx_kick" och vanlig kick? Beror på om du har AMX installerat på servern eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Beror på om du har AMX installerat på servern eller inte. Hehe, det har jag inte. Och då kan jag inte använda de eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nån som vill lira lite? Polarna drog nyss. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=9po82nglN3g lol hade tråkigt xD Redigerad 12 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Q: Vilket är bäst, och vilket kör du mest? 1: CS 1.6 X: CSS 2: Cz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Nån som vill lira lite? Polarna drog nyss. :< Lirar gärna Gizmo, orkar binda till scrollen Redigerad 12 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Q: Vilket är bäst, och vilket kör du mest? 1: CS 1.6 X: CSS 2: Cz 1 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ingen som känner för att spela lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Q: Vilket är bäst, och vilket kör du mest? 1: CS 1.6 X: CSS 2: Cz 1.6 Kör ibland mot bots på CZ Förut spelade jag mycket Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det fungerade inte att skriva in sv_lan 0 då jag skulle lira mot min kompis. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det fungerade inte att skriva in sv_lan 0 då jag skulle lira mot min kompis. :'( Provat Sv_lan 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Provat Sv_lan 1? Ja, provade båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vad händer om man skriver in sv_lan 0? Kommer den upp på public? För jag och min kompis skulle spela igår och då skrev jag in sv_lan 0 och det kom in många fler än bara min kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vad händer om man skriver in sv_lan 0? Kommer den upp på public? För jag och min kompis skulle spela igår och då skrev jag in sv_lan 0 och det kom in många fler än bara min kompis. Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jupp. Okej. Kan man lägga in amx_mod på en sån server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Okej. Kan man lägga in amx_mod på en sån server? Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Någon som vill adda mig på msn och hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 . www.BrutalCS.nu, läs guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=9po82nglN3g lol hade tråkigt xD hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts