DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 de finns, zombiehord där man kör med bootar och zombiemod där det börjar med 1 zombie sen så kniv hugger den en annan så den blir zombie ZM FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 ZombieMod är riktigt kul. Skitläskigt när man blir jagad av 2 zombies. OMG SIDA 300!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 sv_lan 0 Är det inte sv_lan 1 Aja spelar väl ingen större roll, han lär ju ända komma på efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Är det inte sv_lan 1 Aja spelar väl ingen större roll, han lär ju ända komma på efter ett tag Då blir det ju LAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Då blir det ju LAN! Det är väl det hamachi inriktar sig på? Man får ju samma IP och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det är väl det hamachi inriktar sig på? Man får ju samma IP och allt sånt. Hmm, mjo kanske, aja han får väl testa. 1 eller 0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det ska vara 0, hamachi är lite knepigt när det gäller CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska jag skriva in det i Console eller? sv_lan 0 alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska jag skriva in det i Console eller? sv_lan 0 alltså. Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det ska vara 0, hamachi är lite knepigt när det gäller CS. Jag och diarrehampus (visst var det du?) hade inga problem när det gällde Hamachi + cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har CS på xbox. Det jag la märke till först är att gubbarnas texturer(?) ser lite bättre ut på xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 CS på xbox är grymt kul, fast har tappat bort cdn och xboxheadsetet är trasigt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag och diarrehampus (visst var det du?) hade inga problem när det gällde Hamachi + cs Både jag och min kompis behöver skriva sv_lan 0 när vi hostar genom hamachi, tror det beror på om man har router osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har CS på xbox. Det jag la märke till först är att gubbarnas texturer(?) ser lite bättre ut på xbox. Jag tror att det är CZ gubbarna på Xbox, gillar 1.6arna mer CS på xbox är grymt kul, fast har tappat bort cdn och xboxheadsetet är trasigt. =/Bläh, jag gillar det inte alls.. Svårt som attan då man är van spelhastigheten på en dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har CS på xbox. Det jag la märke till först är att gubbarnas texturer(?) ser lite bättre ut på xbox. Jämför du med 1.6 eller Cs kan väl inte var snyggare på Xbox än Hög på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Texturerna är dom nyare till CZ.. dom ser bättre ut grafikmässigt, men sen får man ju själv välja om man gillar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Den som snodde mitt account för ett år sedan har glömt lösen och ändrat mail så har fått tillbaka miit med source Synd bara att jag inte får det att starta riktigt Har fått en kod men det fungerar inte att få igång accountet Redigerad 12 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Är lite noob på CS men när man är admin på en server. Vad ska man skriva in för att kicka någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Är lite noob på CS men när man är admin på en server. Vad ska man skriva in för att kicka någon? Kick sen Steamid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Är lite noob på CS men när man är admin på en server. Vad ska man skriva in för att kicka någon? Kick "nick" eller amx_kick "nick". Utan "" tecknen så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts