MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Var ska jag lägga den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 Var ska jag lägga den. Ladda ner filen du behöver och klicka på ikonen så installeras patchen i din CS-folder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 (redigerad) Ok nu väntar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Redigerad 28 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 28 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2003 (redigerad) Tack väldigt mycket nu funka cs föresten gå in på Pixscotty där har dom värden bästa server. Redigerad 31 mars, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt. Kul för dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det töntiga cs är en simpel mod. Man kan ju göra mycke mer saker i tex battlefield än i cs. Se bara på cs: spring,hoppa,skjuta,ducka det är typ det enda man kan göra, fattar inte hur många kan köra EN MOD! Dom höllt på att sälja cs , SÄLJA EN MOD! Hur dumma får köparna/säljarna vara, man köper/säljer fanemej inte en mod! Bara för jag tycker cs är dåligt tycker jag inte half-life är dåligt. På custom maps kan man köra plan,tank,bil,och starwars shep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 Det jag gillar med CS: - Enkelt, inga onödiga tillsatser och grafiken är inte överflödig - Kan spelas på som gott som alla datorer - Har en extremt stor community - Utvecklas fortfarande med nya versioner osv, hur många spel gör det efter 4 år? - Gratis (HL kostar, men bara 129 kr...) - Man kan spela med 56k utan större problem :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 nånsom vill köra ikväll!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 har kört sen 1.0 och framåt.. jag spelar CS 2-4 tim om dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2003 När jag började spela CS spelade jag 5-10 timmar varje dag men nuförtiden blir det bara 1-2 timmar varannan dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Ibland är det ju kul men inte altid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag behöver hjälp med att ladda ner hela spelet jag hittar inte visa EXAKT vart man laddar ner hella SPELET. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 http://www.counter-strike.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Det där med att en av er ville ha uzi m60 och spas... Uzi finns ju det är den där med ljuddämparen och M60 det är ju den där machin gun det är ju nästan som en M60. En annan ville ju ha M16 det är ju nästan lika dan som colten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Jag vill veta EXAKT vart inte någon start sida för att jag hittar inte spelet på den adressen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2003 Det där med att en av er ville ha uzi m60 och spas... Uzi finns ju det är den där med ljuddämparen och M60 det är ju den där machin gun det är ju nästan som en M60. En annan ville ju ha M16 det är ju nästan lika dan som colten... Jag skrev UZI SMG, en sån som finns i Vice City. Den är inte lik något annat vapen i CS. M60 skulle sitta fint i kategorin "Machine Guns" där det i nuläget bara finns ett vapen, M60 kunde t.e.x vara bättre på långa avstånd jämfört med Para:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag skrev UZI SMG, en sån som finns i Vice City. Den är inte lik något annat vapen i CS. M60 skulle sitta fint i kategorin "Machine Guns" där det i nuläget bara finns ett vapen, M60 kunde t.e.x vara bättre på långa avstånd jämfört med Para:n. men man skulle gå fort som en snigel med en M60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Gå gärna in på min server 217.215.187.56:27015, den är alltid uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag behöver hjälp med atta ladda ner counter-strike kan någon visa exakta länken så att jag bara behöver klicka och sen ladda ner för jag hittar inte spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts