DimpZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 En mod till Source så alla T blir styrda av botar och ser ut som HL2 Zombie med 500+ i hp och kniv. T blev inte styrda av bottar när jag lirade. Det börjar med att en person blir zombie, sen behöver han bara knivhugga nån för att den också ska bli zombie. Rundan tar slut när alla CT/T är döda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 T blev inte styrda av bottar när jag lirade. Det börjar med att en person blir zombie, sen behöver han bara knivhugga nån för att den också ska bli zombie. Rundan tar slut när alla CT/T är döda.. Finns väl olika versioner då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Mycket möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 CSS el. 1.6 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Alla spel baserat på Half-life motorn eller Source motorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 I love PUBLIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Hatar public när det kommer en jävel med P90 i ryggen och sprayar ett helt magasin och det sista skottet kommer i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Någon som vet var man kan hyra PCW-servrar till 1.6 gratis. Helst sånna som pingar under 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Någon som vet var man kan hyra PCW-servrar till 1.6 gratis. Helst sånna som pingar under 500 Hur hyr man ut något gratis? Tror absolut inte det finns något/någon som hyr ut war-servrar gratis. Och, använd google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Portlane hyr ut för 4kr/timma annars. www.portlane.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag och en kompis har kört CS över Hamachi några veckor nu, men nu kommer det upp en ruta för min kompis (som ska ansluta) där det står något om Class C. Båda sitter med samma IP-nummer, så det ska inte vara något problem med Class C står det på Hamachi's hemsida. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Humm jag har börgat lira lite surf igen...Men en fråga.. Hur spelar man in videos på CS...går de när man kör på nån onlineserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tja,antagligen kan du ju använda fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Humm jag har börgat lira lite surf igen...Men en fråga.. Hur spelar man in videos på CS...går de när man kör på nån onlineserver? Surf Lira någon dag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Humm jag har börgat lira lite surf igen...Men en fråga.. Hur spelar man in videos på CS...går de när man kör på nån onlineserver? Skriv : record NAMN Lr jag vad du vill ha för namn Sen spelar den in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 ^ Det var något nytt,måste testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Tja,antagligen kan du ju använda fraps? Jag vet inte...men så fort jag öppnar Cs så buggar sig skiten och allt stängs ner kanske är nått tilfälligt...ska pilla med de sen när jag får ork över så kanske de funkar sen Surf Lira någon dag ? Ja lätt! fett kul att surfa ju Msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Finns väl olika versioner då de finns, zombiehord där man kör med bootar och zombiemod där det börjar med 1 zombie sen så kniv hugger den en annan så den blir zombie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Jag och en kompis har kört CS över Hamachi några veckor nu, men nu kommer det upp en ruta för min kompis (som ska ansluta) där det står något om Class C. Båda sitter med samma IP-nummer, så det ska inte vara något problem med Class C står det på Hamachi's hemsida. What to do? sv_lan 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts