Bullet Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Aimbot Ja wow. 3 hs på pub.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 . man är ganska duktig om man lyckas med 3 HS på public. har inte ens lyckas med ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 . man är ganska duktig om man lyckas med 3 HS på public. har inte ens lyckas med ett. Det är snarare du som är ganska dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jasså. ja så är det nog ja. Har aldrig tänkt på det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jasså. ja så är det nog ja. Har aldrig tänkt på det så. Har du aldrig tagit ett hs på en public, då suger du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Har du aldrig tagit ett hs på en public, då suger du Ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ironi Men jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ja? Håll käften då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 62.116.250.19:27016 Kan nån kolla om den fungerar? Har lånat ett modem och vill se hur det fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) 62.116.250.19:27016 Kan nån kolla om den fungerar? Har lånat ett modem och vill se hur det fungerar Jag kollar. EDIT: Pass? Redigerad 4 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag kollar. EDIT: Pass? Det fungerade Synd bara att det inte går på min trådlösa router Ska fråga om vi kan köpa ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det fungerade Synd bara att det inte går på min trådlösa router Ska fråga om vi kan köpa ny Eller så öppnar du portarna på din nuvarande router. Det gör man på mindre än 5 minuter, bara man vet vad man ska skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 B http://portforward.com/routers.htm ...om du vill öppna portar men inte vet hur man gör =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 B http://portforward.com/routers.htm ...om du vill öppna portar men inte vet hur man gör =) Det finns enklare sätt än det där. SlewME hjälpte mig att öppna en port ocbh det var 100 gånger enklare än det sättet som stod guidat på deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Det finns enklare sätt än det där. SlewME hjälpte mig att öppna en port ocbh det var 100 gånger enklare än det sättet som stod guidat på deras sida. Så du säger att alla ska fråga SlewME? Hjälpsam är han men jag tror inte att han tycker det är Så roligt att hjälpa till. Vet du nu ett bättre sätt så skriv det istället? Att påpeka att det finns lättare sätt hjälper ingen. Redigerad 4 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Så du säger att alla ska fråga SlewME? Hjälpsam är han men jag tror inte att han tycker det är så roligt att hjälpa till. Vet du nu ett bättre sätt så skriv det istället? Att påpeka att det finns lättare sätt hjälper ingen. Det är lite svårt att förklara över ett forum på det här viset eftersom jag inte vet vad han har för router och så vidare. Men han får hjärna kontakta mig så kanske jag kan hjälpa honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Någon som vill spela? Jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Eller så öppnar du portarna på din nuvarande router. Det gör man på mindre än 5 minuter, bara man vet vad man ska skriva. Har öppnat alla portar. När jag startar dedi på min router står lan ip:n, men när jag startar från den jag lånade står min vanliga ip. Har en DLINK DSL 604+, den värsta skiten man kan tänka sig Vågar man satsa på en ny dlink senare? Ska vara trådlöst Gamingroutern från Dlink om det är från dem EDIT: Drog dubbelhs nyss med deagle när jag hoppade^^ Graveyard servern. Stog på lådan på dust2 och hoppade, pang 2hs Redigerad 4 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Gjorde nyss en ganska lyckad sak om jag får säga det själv. de_nuke smög in i gula och utan att jag tänkte på det *pang* hs på en som kom och hs på en som kom precis utanför. sen lottade jag några hs också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Gjorde nyss en ganska lyckad sak om jag får säga det själv. de_nuke smög in i gula och utan att jag tänkte på det *pang* hs på en som kom och hs på en som kom precis utanför. sen lottade jag några hs också Hehe. Lirade nuke nyss och hade 24-0 i stats på graveyard Vilka vapen gillar ni mest? Gillar Ak och Deagel Så skönt att dra oneshots med deagel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts