eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Han kanske lirar Wc3 och en mole:ar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ok. Har vi lekt med PS? Men fatta jag har inte gjort nåt!! Jag blev själv helt paff, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 WC3 i train.. Nån som har nån rolig WC3 server som sparar xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ingen WC3 men en annan t3vlig server!! 217.211.28.128:27015 är inne nickar den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ingen WC3 men en annan t3vlig server!! 217.211.28.128:27015 är inne nickar den0m Vad för bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Just nu vertigo Fast snart ar det vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Just nu vertigo Fast snart ar det vote. Inte precis min favoritbana, så jag hoppar in senare, lirar lite wc3 i aim_crazyjump only server. 80.249.112.4:27050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nån som har nån rolig WC3 server som sparar xp? 205.134.225.217:27015 - WC3 Deathmatch som dessutom sparar Xp, de är svåra att hitta ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ni vet i CS och Day of Defeat kan man ju ha en tag som man kan spreja en gång varje rond. Jag undrar hur man lägger in en egen bild. Jag ska ha den på Day of Defeat, men jag frågade här inne eftersom att man antaglien gör samma sak på CS. Så någon som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ni vet i CS och Day of Defeat kan man ju ha en tag som man kan spreja en gång varje rond. Jag undrar hur man lägger in en egen bild. Jag ska ha den på Day of Defeat, men jag frågade här inne eftersom att man antaglien gör samma sak på CS. Så någon som kan förklara? Man måste göra bilden till en *.wad fil, genom nåt program (tror det heter HLTAG Converter) och sen gör man en kopia av den och döper en av dom till tempdecal.wad och den andra till pldecal.wad. Är ej riktigt säker men ganska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Man måste göra bilden till en *.wad fil, genom nåt program (tror det heter HLTAG Converter) och sen gör man en kopia av den och döper en av dom till tempdecal.wad och den andra till pldecal.wad. Är ej riktigt säker men ganska Jag har gjort allt som du sa. Men hur ska ajg göra sen då? För att kunna välja den bilden att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag har gjort allt som du sa. Men hur ska ajg göra sen då? För att kunna välja den bilden att använda? Ersätt tempdecal.wad i CStrike mappen med den du har din bild i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Häho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Häho. Aimbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Aimbot lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ersätt tempdecal.wad i CStrike mappen med den du har din bild i. Jag har gjort det men måste jag inte få in den där på sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag har gjort det men måste jag inte få in den där på sätt? Du ska absolut INTE gå dit in. För då ersätts tempdecalen du satte in med originalet. Så när du ersatt temdecal.wad i cstrike, gå bara in i ett spel. Aldrig in där var man väljer spraylogos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Du ska absolut INTE gå dit in. För då ersätts tempdecalen du satte in med originalet. Så när du ersatt temdecal.wad i cstrike, gå bara in i ett spel. Aldrig in där var man väljer spraylogos. Aha ok, tack för hjälpen Aha ok, tack för hjälpen men det funkar ändå inte. Det funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Sätt filen som "Skrivskyddad", det torde hjälpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Sätt filen som "Skrivskyddad", det torde hjälpa.. Båda ska vara skrivskyddade och du kan inte gå in i "options" efter du lagt in din spray, då ställs den tillbaka till den vanliga. Sen funkar inte custom sprays på vissa servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts