Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Funkar inte Be någon som har den configen skicka den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Be någon som har den configen skicka den Gör det nu.... ----------- Funkade inte heller Redigerad 28 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Om jag sätter cl_dynamiccrosshair 1 så blir siktet större när man hoppar och skjuter. Sätter jag det på 0 så blir siktet bara större när jag skjuter..... -------- sorry för dubbelpost Redigerad 28 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Satan. Har inte spelat cs på ett år nu. Spelade en runda på nån server och ja, jag sög!. Fan va dåligt det gick. Är så van med BF2 kontroller. Tycker musen känns så seg också. Men det känns iallafall kul att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 När jag 'sprejjar' så blir siktet jättestort. Jag är n00b på cfg's fast min förra config så blev siktet bara lite lite större när man sprejjade. Vad är det för commands? Ni kan kolla bilderna. Ena är när jag sprejjar och en när jag är vanlig http://sweupload.com/images/bfi1167304084h.png http://sweupload.com/images/rgh1167303846i.png Asså lol!! du skjuter ju på ena bilden, då blir ju siktet större och när du står still så blir den liten igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Asså lol!! du skjuter ju på ena bilden, då blir ju siktet större och när du står still så blir den liten igen... Ja? Det är ju det som är felet! "Asså lol!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja? Det är ju det som är felet! "Asså lol!!" Men alla spel är ju så?. När man skjuter så är det klart att siktet blir större. När du står still så blir den mindre. Jag har inte riktigt läst igenom tråden men det verkar som om du vill ha ett litet sikte hela tiden?. Jag skulle nästan säga att det är fusk ... det är ju 100 ggr lättare att döda när siktet alltid är liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Men alla spel är ju så?. När man skjuter så är det klart att siktet blir större. När du står still så blir den mindre. Jag har inte riktigt läst igenom tråden men det verkar som om du vill ha ett litet sikte hela tiden?. Jag skulle nästan säga att det är fusk ... det är ju 100 ggr lättare att döda när siktet alltid är liten... Går det ens att fixa så att siktet är litet hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Ja? Det är ju det som är felet! "Asså lol!!" omg noob.. om siktet ska vara litet hela tiden är det ju som fusk? tönt. Redigerad 28 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 omg noob.. om siktet ska vara litet hela tiden är det ju som fusk? tönt. Varför ska du bry dig? Om han vill köra så så ska han väl göra det. Hejdå Unter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Varför ska du bry dig? Om han vill köra så så ska han väl göra det. Hejdå Unter Vadå hejdå? och när sa jag att han inte fick köra.. läs igenom innan du skriver nåt Redigerad 28 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) omg noob.. om siktet ska vara litet hela tiden är det ju som fusk? Som du sa: "lol" .......Unter edit: Går det ens att fixa så att siktet är litet hela tiden? Jag hade så på min förra config + att min bror har så Redigerad 28 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Som du sa: "lol" .......Unter edit: Jag hade så på min förra config + att min bror har så Be din bror skicka sin userconfig + config då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Men alla spel är ju så?. När man skjuter så är det klart att siktet blir större. När du står still så blir den mindre. Jag har inte riktigt läst igenom tråden men det verkar som om du vill ha ett litet sikte hela tiden?. Jag skulle nästan säga att det är fusk ... det är ju 100 ggr lättare att döda när siktet alltid är liten... Det blir inte lättare för den sprejer fortfarande lika snett Edit: SiXxie ja det går jag har själv haft den men den var äcklig som jag gick tillbaka till orginal Redigerad 28 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vadå hejdå? och när sa jag att han inte fick köra.. läs igenom innan du skriver nåt men n00b det är ju fusk!!!!11!!11! --- Det lät... Ja. Det låter ffs som om du vill att han ska sluta köra så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 men n00b det är ju fusk!!!!11!!11! --- Det lät... Ja. Det låter ffs som om du vill att han ska sluta köra så Det är en ganska stor skillnad mellan att säga DU FÅR INTE KÖRA ANNARS...... och Men noob de där är typ fusk. Märkte du skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Det är en ganska stor skillnad mellan att säga DU FÅR INTE KÖRA ANNARS...... och Men noob de där är typ fusk. Märkte du skillnaden? thb nej. Och du vet jag menade om du inte är alltför korkad. Redigerad 28 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 thb nej. Okej, då är du verkligen dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Okej, då är du verkligen dum. Nämen vad bra, då har ni ju nånting gemensamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har faktiskt gått och köpt mig cs source Och till alla konservativa gnällfittor; Jag vet att 1.6 är "bättre". Ville ha hl2dm också. har inte lirat det sen 04(om det kom ut då?) och saknade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts