Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

När jag 'sprejjar' så blir siktet jättestort. Jag är n00b på cfg's fast min förra config så blev siktet bara lite lite större när man sprejjade. Vad är det för commands?

Ni kan kolla bilderna. Ena är när jag sprejjar och en när jag är vanlig

http://sweupload.com/images/bfi1167304084h.png

http://sweupload.com/images/rgh1167303846i.png

Asså lol!! du skjuter ju på ena bilden, då blir ju siktet större och när du står still så blir den liten igen... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Det är ju det som är felet! "Asså lol!!"

Men alla spel är ju så?. När man skjuter så är det klart att siktet blir större. När du står still så blir den mindre.

Jag har inte riktigt läst igenom tråden men det verkar som om du vill ha ett litet sikte hela tiden?. Jag skulle nästan säga att det är fusk :P ... det är ju 100 ggr lättare att döda när siktet alltid är liten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alla spel är ju så?. När man skjuter så är det klart att siktet blir större. När du står still så blir den mindre.

Jag har inte riktigt läst igenom tråden men det verkar som om du vill ha ett litet sikte hela tiden?. Jag skulle nästan säga att det är fusk :P ... det är ju 100 ggr lättare att döda när siktet alltid är liten...

Går det ens att fixa så att siktet är litet hela tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir inte lättare för den sprejer fortfarande lika snett :wacko:

Edit: SiXxie ja det går jag har själv haft den men den var äcklig som jag gick tillbaka till orginal

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en ganska stor skillnad mellan att säga DU FÅR INTE KÖRA ANNARS...... och Men noob de där är typ fusk.

Märkte du skillnaden?

thb nej.

Och du vet jag menade om du inte är alltför korkad.

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor