p-c-2 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ja? Man kan spela Source på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Ja? Man kan spela Source på Xbox. Ja. Men va fan gör dom kommandona på PC då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja. Men va fan gör dom kommandona på PC då? Vet faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja. Men va fan gör dom kommandona på PC då? Eftersom XBOX kör bantat Windows 2000 och även DirectX så går spel ganska lätt att porta från Windows till XBOX, därför är det ganska logiskt att dom har samma grund för båda spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 När jag och en kompis ska spela 1 mot 1 via hamachi, när han då ska ansluta till min server jag gjort så får han upp meddelandet "Lan servers are restricted to local clients (Class C)". Vad ska vi göra? Sv_lan 0, även fast det är LAN så måste servern vara online, vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur kommer man in i konsolen på CS:S? Behöver hjälp fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 . -console i Launch Options, tror det är högerklick -> properties -> launch options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 . -console i Launch Options, tror det är högerklick -> properties -> launch options. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Eftersom XBOX kör bantat Windows 2000 och även DirectX så går spel ganska lätt att porta från Windows till XBOX, därför är det ganska logiskt att dom har samma grund för båda spelen. Men det förklarar fortfarande inte vad dom gör där. Men jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Eftersom XBOX kör bantat Windows 2000 och även DirectX så går spel ganska lätt att porta från Windows till XBOX, därför är det ganska logiskt att dom har samma grund för båda spelen. Så du menar att det finns xbox_ kommandon på PC för att det går lätt att porta PC-spel till xbox..? ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Men det förklarar fortfarande inte vad dom gör där. Men jag förstår. Det gör det väl? Om dom kan använda samma kod för att göra både PC-versionen och XBOX-versonen så gör dom väl det? Eller menar du att du inte förstår vad själva kommandona gör? Så du menar att det finns xbox_ kommandon på PC för att det går lätt att porta PC-spel till xbox..? ok. Antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det gör det väl? Om dom kan använda samma kod för att göra både PC-versionen och XBOX-versonen så gör dom väl det? Eller menar du att du inte förstår vad själva kommandona gör? Antagligen. Är ni helt säkra på att xbox kommandona är för just konsollen xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Är ni helt säkra på att xbox kommandona är för just konsollen xbox? Nope. Men det känns som att det är en ganska logisk förklaring. Vad skulle xbox betyda på en PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) När jag 'sprejjar' så blir siktet jättestort. Jag är n00b på cfg's fast min förra config så blev siktet bara lite lite större när man sprejjade. Vad är det för commands? Ni kan kolla bilderna. Ena är när jag sprejjar och en när jag är vanlig http://sweupload.com/images/bfi1167304084h.png http://sweupload.com/images/rgh1167303846i.png Redigerad 28 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 När jag 'sprejjar' så blir siktet jättestort. Jag är n00b på cfg's fast min förra config så blev siktet bara lite lite större när man sprejjade. Vad är det för commands? Ni kan kolla bilderna. Ena är när jag sprejjar och en när jag är vanlig cl_dynamiccrosshair "0" för att få bort att det blir större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 cl_dynamiccrosshair "0" för att få bort att det blir större. Det står på 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Det står på 0 Helt säker? Pröva med "0" då. Alltså med citationstecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Helt säker? Pröva med "0" då. Alltså med citationstecken. Ja helt säker. Ja det står inom " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ja helt säker. Ja det står inom " " Pröva utan ""? För det är det enda kommandot jag vet som gör att siktet blir större/inte blir större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Pröva utan ""? För det är det enda kommandot jag vet som gör att siktet blir större/inte blir större. Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts