Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Source = Grafik 1.6 = Spelkänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Source = Grafik 1.6 = Spelkänsla Alltså source = ytligt 1.6 = kul => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Att byta från 1.6 till Source är som att byta från sin medelsnygga brud till minderårig fjortis, som är en tio-poängare. Skönt ett tag, men sen vill man tillbaka till nån mer erfaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Att byta från 1.6 till Source är som att byta från sin medelsnygga brud till minderårig fjortis, som är en tio-poängare. Skönt ett tag, men sen vill man tillbaka till nån mer erfaren.. Who-ho-ho-ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Zero äger ju upp alla andra cs spel. (Source har jag dock inte provat) 1.6 är ju superkasst jämfört med csz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Funderar på att skaffa CS efter julen när jag fått nya burken men då undrar jag, är det fortfarande mycket folk som spelar 1.6 som mina polare säger är det roligaste eller "det man ska spela" och ni verkar ju tycka så ni med. Annars känns det ju lite sådär lagom nödvändigt att skaffa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Tror det är mest som spelar CS 1.6 iaf. Det är iaf jävligt mycket som spelar. De stora tävlingarna som hålls är 1.6 vet jag iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Tror det är mest som spelar CS 1.6 iaf. Det är iaf jävligt mycket som spelar. De stora tävlingarna som hålls är 1.6 vet jag iaf.. Jo. alla toppklaner som NiP sk 3d complexity osv kör 1.6 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Spelar just nu med en kompis på en server och det skulle var fint med lite andra som spelar också. IP: 62.116.252.56 Ta gärna en titt in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Heh, spelade på Boomers kompis server, och när jag sa att jag inte ville spela på den eftersom det laggade blev jag bannad i 600 minuter med beskrivningen "fucker..". =) Vet inte vem av dem som bannade mig. Dem = Boomer och hans kompis. Redigerad 20 december, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Spelar just nu med en kompis på en server och det skulle var fint med lite andra som spelar också. IP: 62.116.252.56 Ta gärna en titt in. Ligger den uppe än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ligger den uppe än? Nix. @Adde; Haha. Ja, han sa att du var dryg som rushade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Någon som vill lira och kan lägga upp server? Hellst surf_ski. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord Phoenix Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ska skaffa cs....(efter jag har fått en bättre dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Nix. @Adde; Haha. Ja, han sa att du var dryg som rushade. Det var ni som rushade när jag skrev ju. =p Jaja, jag gråter inte iaf. -- Grattis till fnatic för vinsten på CPL Winter. f0rests aim är inte att leka med direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Det var ni som rushade när jag skrev ju. =p Jaja, jag gråter inte iaf. -- Grattis till fnatic för vinsten på CPL Winter. f0rests aim är inte att leka med direkt. Inte förvånande att dom spelar bättre nu, dom har ju legat i hårdträning sen dom flyttade ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Är sjukt trött på alla som säger "Source aeger 1.6 lättt!!11!". När man väl frågar varför så säger dem bara "Men.. öh.. Det är ju typ nyare." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Är sjukt trött på alla som säger "Source aeger 1.6 lättt!!11!". När man väl frågar varför så säger dem bara "Men.. öh.. Det är ju typ nyare." Eller den klassiska : VADÅ VARFÖR ÄR 1.6 BÄTTRE ÄN SOURCE?!?!!! SÄKERT BARA FÖR ATT DIN DATOR INTE PALLAR DET!!1 När man sitter på 2gig ram och geforce 7800gtx => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Eller den klassiska : VADÅ VARFÖR ÄR 1.6 BÄTTRE ÄN SOURCE?!?!!! SÄKERT BARA FÖR ATT DIN DATOR INTE PALLAR DET!!1 När man sitter på 2gig ram och geforce 7800gtx => OMG jag hatar när nån säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 OMG jag hatar när nån säger så Håller med er totalt.. Och så har personerna i fråga svårt att fatta att man håller sig kvar till nått som ser exakt ut som det gjorde när man började spela (1.5 för mig, vintern -02) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts