GTaJäGaReN Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 börja med att installera PodBOT i Counter-Strike\-mappen om du har retail eller Half-Life\-Mappen om du har modden. Sedan kan du om du vill ändra lite i inställningarna (alla de .cfg filer som finns). Efter att du har installerat så är det bara att starta en server, gå in på Play Game -> Play online (eller vad det heter) -> Create Game (Där du ställer in alla inställnigar för servern) -> Create. Då startar du servern och andra kan komma in och spela eller så kör du bara mot bottar. OBS: För att starta nya bottar osv.., tryck på "´" (brevid Backslash)... hur installerar man Pod Bot då? lägger alla unzippade filer i cs mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Joina IP: 81.224.239.111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 hmm.. jag vill spela med en bot.. Hur får man igång Pod Bot? Mejmejmej gta bör nog veta, tror jag.. Du måste Waypointa din bana om du vill köra med PODBot på din bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Du måste Waypointa din bana om du vill köra med PODBot på din bana kan man waypointa vilken bana som helst? isåfall, hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 kan man waypointa vilken bana som helst? isåfall, hur? tror det finns något program eller så får man göradet i script, typ sätta ut alla xyz positioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 kan man waypointa vilken bana som helst? isåfall, hur? Funka ej för mig men kanske för dig Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Funka ej för mig men kanske för dig Här. funkar ej... du kanske menar denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 funkar ej... du kanske menar denna? Nej det där var nåt annat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Läs här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Läs här Det har jag gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Det har jag gjort... ja me.. ska man skapa en waypoint så kan man spela med botar på den banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 ja me.. ska man skapa en waypoint så kan man spela med botar på den banan? Ja men kanske kan göra det med real bot eller aim bot eller nåt för det värkar ej gå den där adressen funkar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ja men kanske kan göra det med real bot eller aim bot eller nåt för det värkar ej gå den där adressen funkar inte.... nu snackar du goja Aimbot är ingen bot man spelar mot, det är ju en hack som gör att man siktar automatiskt på fienden, även kallat OGC..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nu snackar du goja Aimbot är ingen bot man spelar mot, det är ju en hack som gör att man siktar automatiskt på fienden, även kallat OGC..... Trodde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nu snackar du goja Aimbot är ingen bot man spelar mot, det är ju en hack som gör att man siktar automatiskt på fienden, även kallat OGC..... OGC = Online Gaming Cheats Alltså OGC är flera fusk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ja men kanske kan göra det med real bot eller aim bot eller nåt för det värkar ej gå den där adressen funkar inte.... lol waypoints till aimbot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 lol waypoints till aimbot Jadu det ända men kan göra med aimbot är väl Headshots..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 OGC = Online Gaming Cheats Alltså OGC är flera fusk.... mmm, jag vet det, men hacks till cs brukar kallas för OGC, och det är det ja menar........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Nån som vill lira?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Kan inte nu.... Är det någon här som kört Wc3 Mod på CS? Har några skitbra servrar om någon vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts