Boomer Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Egentligen är det bara å "tvinga upp sig ovanför himlen". Eller använda sig av buggar/missar i texturer. Finns "hål" på vissa ställen i banor, oftast högt uppe som man kan ta sig igenom och hamna i egentligen helt annan bana ovanför. Bara å be nån boosta upp dig för väggen i tex Dust(2) så följer du väggkanterna och hoppar, oftast i hörn. Där vars CT börjar i de_dust vid dem där uppallrade lådorna har det iaf funnits ett ställe man kan ta sig igenom, fast man måste vara 2 som sagt. En som boostar (står under dig) och sen du på honom. Se, det är sånt jag gör ej möjligt på mina banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Se, det är sånt jag gör ej möjligt på mina banor. Tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Tråkigt. Det är bra! Om han gör en seriös bana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag brukar bli anklagad för wallhack och aimbot. Alla på servern brukar sura ner sig. Det är fan skitroligt att dom blir så ägda Sluta söka på low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Sluta söka på low han kör nog public Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Nu måste jag bara få skryta av mig litegrann. Acade nämligen hela CT nyss -- Spelade på GK - Alpha, Winterbank32 Börjar med en (När man ska köpa den är det 1,3. Vet inte vad den kallas) och springer upp till poolen. Skjuter en som står i President och campar, Sen två som springer på Middle. Springer bort och plockar en colt, Skjuter två stycken i rännan. Plockar upp bomben och plantar den inne i huset. Dödar en som kommer för att deffa. Bomben räknar ner mot 4 när jag börjar springa iväg, Då ser jag den sista i CT. Drar ett HS på han. Sen sprängs bomben och jag dör = +3 i stats. Alltså fick jag 10 kills på en runda. Det är konstigt för att vara mig. -- Och det var bara Vice. som sa att det ver snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Och det var bara Vice. som sa att det ver snyggt Alla andra var för stumma av förvånan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Min nya AK. Special gjorde Origins och smått modifierade texturer. Är ganska nöjd. Nerladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Alla andra var för stumma av förvånan. Oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 För alla som INTE kommer in på STEAM.. Hittade detta på deras Forum - -- - - -- - There is currently a huge power outage in Bellevue/Seattle. Unfortunately ETA for when the power will be restored is unknown as the power company will only work on restoring it after the winds have died down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 För alla som INTE kommer in på STEAM.. Hittade detta på deras Forum - -- - - -- - There is currently a huge power outage in Bellevue/Seattle. Unfortunately ETA for when the power will be restored is unknown as the power company will only work on restoring it after the winds have died down. Såg det på fb. Störande imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jo, som fan.. Speciellt när man sitter hemma och är sjuk. tråkigt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Bra enligt mig, lyckades få intresse av GW igen xD Spelat så mycket CS så jag nästan glömde bort GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Om det inte fixas till ikväll så kommer jag att....att.......bli sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Steam uppe nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Steam uppe nu Inte för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Inte för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Inte för mig iaf.. Jaså, jag kom in nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jaså, jag kom in nyss Nu funkar mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Samma här, och för en kompis. Och jag som just kom in i storyn igen i GW xD Nån som vill lira lite 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts