Ante_freeman Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Dom hann inte göra nånting ^^ Hade hs:a dem rätt snabbt *Host*Aimbot*Host* väldigt ont i halsen idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Praccs därimot är cpjobbigt med amx. Tror att motståndaren droppar rätt snabbt om man kör med AMX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Tror att motståndaren droppar rätt snabbt om man kör med AMX. Jag gör det iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 *Host*Aimbot*Host* väldigt ont i halsen idag Vill du ha en halstablett? Brukar bli cheatanklagad , eftersom jag har lätt att hitta huvudet genom väggar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vill du ha en halstablett? Brukar bli cheatanklagad , eftersom jag har lätt att hitta huvudet genom väggar^^ Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Som när jag stog på yard och kollade på väggen in till main med awp så drog jag bara av ett skott i huvudet genom väggen, gissa om han blev lack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. Haha Körde CSS med 3 andra kompisar mot ett guild som skulle vara "pro". Vi ägde dom men dom fick damp och lekte admin powa. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Haha Körde CSS med 3 andra kompisar mot ett guild som skulle vara "pro". Vi ägde dom men dom fick damp och lekte admin powa. . Det är inget mmorpg om du tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. Jag brukar bli anklagad för wallhack och aimbot. Alla på servern brukar sura ner sig. Det är fan skitroligt att dom blir så ägda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 För att ni ska förstå hur det gick till så får ni en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 För att ni ska förstå hur det gick till så får ni en bild. Nice med spegelvänd karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Nice med spegelvänd karta Hittade ingen annan på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 De_dust2_long är ganska rolig om man sitter å lirar med 2-3 andra som man känner och kan snacka med (via ts2, vent eller nått). Vi gjorde runt 14 pers lite småförbannade och förvirrade. Boostade vid lången hela tiden, både som ct och t. Så ploppar man bara upp bakom nån awpcampare och hugger med kniv Revenge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 De_dust2_long är ganska rolig om man sitter å lirar med 2-3 andra som man känner och kan snacka med (via ts2, vent eller nått). Vi gjorde runt 14 pers lite småförbannade och förvirrade. Boostade vid lången hela tiden, både som ct och t. Så ploppar man bara upp bakom nån awpcampare och hugger med kniv Revenge Mmmm. Det är så jeavla roligt. Fast väldigt störande om man själv blir utsatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Mmmm. Det är så jeavla roligt. Fast väldigt störande om man själv blir utsatt Bara å spraya ner dom genom väggen eftersom man fattar vart dom sätter sig efter en stund ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. Låter lite som en grej som hände mig . Var T på d2 och campade 2spawn så jag såg ut över "middle", alla ct sprang förbi så jag tänkte flytta på mig men skjuter bara för skojskul ett skott mot dörren och tar ett hs och en vanlig kill, vart bannad för det Redigerad 12 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Mmmm. Det är så jeavla roligt. Fast väldigt störande om man själv blir utsatt Haha, boostade upp typ 6-7 cts som rushade via "taket". 4 T's leftade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Skywalk är väl förbjudet i turneringar och sånt skit..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Skywalk är väl förbjudet i turneringar och sånt skit..... Japp. Hur sjutton bär man sig åt för att skywalka? Jag har aldrig listat ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Japp. Hur sjutton bär man sig åt för att skywalka? Jag har aldrig listat ut det Egentligen är det bara å "tvinga upp sig ovanför himlen". Eller använda sig av buggar/missar i texturer. Finns "hål" på vissa ställen i banor, oftast högt uppe som man kan ta sig igenom och hamna i egentligen helt annan bana ovanför. Bara å be nån boosta upp dig för väggen i tex Dust(2) så följer du väggkanterna och hoppar, oftast i hörn. Där vars CT börjar i de_dust vid dem där uppallrade lådorna har det iaf funnits ett ställe man kan ta sig igenom, fast man måste vara 2 som sagt. En som boostar (står under dig) och sen du på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts