Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Vill du ha en halstablett?

Brukar bli cheatanklagad >_< , eftersom jag har lätt att hitta huvudet genom väggar^^

Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! :P

För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! :)

För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. >_<

Haha ;)

Körde CSS med 3 andra kompisar mot ett guild som skulle vara "pro".

Vi ägde dom men dom fick damp och lekte admin powa. :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! :P

För att inte tala om mitt lo2 skott jag drog för typ 7 månader sedan eller nått. Satt vid lången på dust2 med scout. Ingen kom så jag tänkte dra där ifrån fast innan jag gjorde det så drog jag iväg ett skott utan någon anledning mot väggen på andra sidan. Och vad händer? Jo.. Headshot! Blev bannad från servern. Men kul var det. :)

Jag brukar bli anklagad för wallhack och aimbot.

Alla på servern brukar sura ner sig.

Det är fan skitroligt att dom blir så ägda

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De_dust2_long är ganska rolig om man sitter å lirar med 2-3 andra som man känner och kan snacka med (via ts2, vent eller nått).

Vi gjorde runt 14 pers lite småförbannade och förvirrade.

Boostade vid lången hela tiden, både som ct och t. Så ploppar man bara upp bakom nån awpcampare och hugger med kniv ;)

Revenge :)

Mmmm. Det är så jeavla roligt. Fast väldigt störande om man själv blir utsatt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar också bli det. Tycker det är kul. Alla skriver med caps något i stil med; OMG NOOB CHEATOR LOL SUXXORZ H4CKZUS3R! ;)

Låter lite som en grej som hände mig :) .

Var T på d2 och campade 2spawn så jag såg ut över "middle", alla ct sprang förbi så jag tänkte flytta på mig men skjuter bara för skojskul ett skott mot dörren och tar ett hs och en vanlig kill, vart bannad för det :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp.

Hur sjutton bär man sig åt för att skywalka? Jag har aldrig listat ut det

Egentligen är det bara å "tvinga upp sig ovanför himlen". Eller använda sig av buggar/missar i texturer.

Finns "hål" på vissa ställen i banor, oftast högt uppe som man kan ta sig igenom och hamna i egentligen helt annan bana

ovanför. Bara å be nån boosta upp dig för väggen i tex Dust(2) så följer du väggkanterna och hoppar, oftast i hörn.

Där vars CT börjar i de_dust vid dem där uppallrade lådorna har det iaf funnits ett ställe man kan ta sig igenom, fast man måste vara 2 som sagt.

En som boostar (står under dig) och sen du på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor