eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hah! För en liten handpening så ska jag se vad jag kan göra. För en handpenning vill jag ha ett eget vapen som är designat av mig och med mitt namn på, gjort av någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ta bort texten så blir det ännu finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ta bort texten så blir det ännu finare. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Har fått en servern till våran clan men det är lite konstigt då och då. När jag sätter lösenord på servern kan jag inte få bort det genom consolen utan måste nollställa servern till ursprungsläget för att bli av med det. Detta är väldigt störande när man lirar pcw, någon som vet vad man ska skriva i consolen för att bli av med lösenordet , rcon sv_password funkar inte... Kanske jag ska lägga till att jag menar Cs-Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Rcon sv_password "" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Boomer, vilket program använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Boomer, vilket program använder du? HLMV och PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 HLMV och PS. Man får tacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Man får tacka! np Btw, om det finns någon skillad person med Milkshape 3D här så skulle jag behöva lite hjälp. Får ett ERROR när jag trycker på Compile QC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Rcon sv_password "" funkar inte heller när jag skriver in det i consolen kommer "sv_password" = "Hej" ( def. "" ) notify - Server password for entry into multiplayer games Förstår inte vrf lösenordet inte försvinner. Finns det någon annan lösning att bli av med istället för sv_password och nollställa servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Rcon sv_password "" funkar inte heller när jag skriver in det i consolen kommer "sv_password" = "Hej" ( def. "" ) notify - Server password for entry into multiplayer games Förstår inte vrf lösenordet inte försvinner. Finns det någon annan lösning att bli av med istället för sv_password och nollställa servern? Säker på att det är en dedikerad server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Rcon sv_password "" funkar inte heller när jag skriver in det i consolen kommer "sv_password" = "Hej" ( def. "" ) notify - Server password for entry into multiplayer games Förstår inte vrf lösenordet inte försvinner. Finns det någon annan lösning att bli av med istället för sv_password och nollställa servern? sv_password none så ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag undrar hur man ska göra för att få in flera bottar i spelet ? det står att det e fullt fast det bara e 4 bottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag undrar hur man ska göra för att få in flera bottar i spelet ? det står att det e fullt fast det bara e 4 bottar. Du kanske bara har satt 5 på maxplayers. Kolla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag undrar hur man ska göra för att få in flera bottar i spelet ? det står att det e fullt fast det bara e 4 bottar. Du kanske har glömt att skriva mp_limitteams 0 mp_autoteambalance 0 i konsollen. --- Jag är en liten noob som undrar vad "peaka" betyder. Redigerad 9 december, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag är en liten noob som undrar vad "peaka" betyder. När du står med AWP och skjuter från mittport mot T-Spawn eller tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 När du står med AWP och skjuter från mittport mot T-Spawn eller tvärtom Man kan peaka på andra ställen också. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Man kan peaka på andra ställen också. ;o Jag tog det som ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag tog det som ett exempel ...och jag fattade precis vad "peaka" betyder genom det? Nej, det gjorde jag inte. ^^ Redigerad 9 december, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 ...och jag fattade precis vad "peaka" betyder genom det? Nej, det gjorde jag inte. ^^ Men jaja. Om du inte vet vad peaka betyder hur kan du då skriva. Man kan göra det på andra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts