n00dles Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 n00dles kompisar. Neh Kalle.b's kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag har skaffat Source för några dagar sedan, för jag har hört att det ska vara bra... Redan efter fem minuter s¨å är jag förälskad!! Och det vore kul att veta vilken server ni brukar hålla till på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Jag har skaffat Source för några dagar sedan, för jag har hört att det ska vara bra... Redan efter fem minuter s¨å är jag förälskad!! Och det vore kul att veta vilken server ni brukar hålla till på? Spelar inte source för att det suger imo. Men när jag hade köpt det så var jag också --> Smaken är som baken........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Spelar inte source för att det suger imo. Men när jag hade köpt det så var jag också --> Smaken är som baken........ Så, han ska inte spela för du inte tycker om det? Logiskt.. INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Så, han ska inte spela för du inte tycker om det? Logiskt.. INTE! Jag skrev inte att han inte skulle spela det! Jag skrev SpelaR inte source, inte: Spela inte source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag skrev inte att han inte skulle spela det! Jag skrev SpelaR inte source, inte: Spela inte source Verdammt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Är det nån här som vet vart jag kan få tag på 1.5 kniven till 1.6? Otroligt störande med original kniven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Är det nån här som vet vart jag kan få tag på 1.5 kniven till 1.6? Otroligt störande med original kniven Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Här Hittade den En annan fråga. På big-tv brukar det vara 1337 matchen, alltså pcw När dom lirar så kör dom utan animationer när man byter vapen. Alltså dom har pistol sen direkten kniv utan att dom tar upp den. Dom som förstår hur jag menar, hur ska jag skriva i consollen för att ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 NÅN TURNERIG PÅ "G"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Hittade den En annan fråga. På big-tv brukar det vara 1337 matchen, alltså pcw När dom lirar så kör dom utan animationer när man byter vapen. Alltså dom har pistol sen direkten kniv utan att dom tar upp den. Dom som förstår hur jag menar, hur ska jag skriva i consollen för att ta bort det? Ladda ner HLTV Models. Skulle tro att det finns på www.fpsbanana.com. Sen om du vill slippa att "klicka" fram vapnet så skriver du: hud_fastswitch 1 i console. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Ladda ner HLTV Models. Skulle tro att det finns på www.fpsbanana.com. Sen om du vill slippa att "klicka" fram vapnet så skriver du: hud_fastswitch 1 i console. Det är inte riktigt klicka jag menar. Jag menar, nu har jag kniv *klick* nu har jag pistol utan att det är nån animation när han tar upp den utan den bara kommer fram utan att han tar upp vapnet. Dålig förklaring kanske Editation ffs: Nån som vet du hur man kan få 100fps på en 800mhz? Diarrehampus länkade till en sida med massa configs till cs, och där fanns en config som gjorde att man fick 100fps på just en 800mhz. Tack på förväg Redigerad 3 december, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Det är inte riktigt klicka jag menar. Jag menar, nu har jag kniv *klick* nu har jag pistol utan att det är nån animation när han tar upp den utan den bara kommer fram utan att han tar upp vapnet. Dålig förklaring kanske Då är det, som sagt, HLTV models du ska ha, de tar bort animationen. Dock inte tillåtna i ligor/ladders/cuper osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Hade väldigt tråkigt och bestämde mig för att göra nya texturer till ett vapen, och eftersom mitt favorit vapen är Ak47;an så var det inte så svårt. Va tyx? Original: Redigerad 4 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Hade väldigt tråkigt och bestämde mig för att göra nya texturer till ett vapen, och eftersom mitt favorit vapen är Ak47;an så var det inte så svårt. Va tyx? Source eller 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Source eller 1.6? 1.6 ser du la? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 1.6 ser du la? Grr... Du la ju in originalet efter min post.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Grr... Du la ju in originalet efter min post.. Jao, men du borde kunna tyda efter armarna ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Skriv eXotic på vapnet så blir det finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Skriv eXotic på vapnet så blir det finare Hah! För en liten handpening så ska jag se vad jag kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts