Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

^_^ Jag har skaffat Source för några dagar sedan, för jag har hört att det ska vara bra...

Redan efter fem minuter s¨å är jag förälskad!! :wub:

Och det vore kul att veta vilken server ni brukar hålla till på?:D

Spelar inte source för att det suger imo. Men när jag hade köpt det så var jag också --> :wub: Smaken är som baken........

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade den :)

En annan fråga.

På big-tv brukar det vara 1337 matchen, alltså pcw :)

När dom lirar så kör dom utan animationer när man byter vapen.

Alltså dom har pistol sen direkten kniv utan att dom tar upp den.

Dom som förstår hur jag menar, hur ska jag skriva i consollen för att ta bort det?

Ladda ner HLTV Models. Skulle tro att det finns på www.fpsbanana.com. Sen om du vill slippa att "klicka" fram vapnet så skriver du: hud_fastswitch 1 i console.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda ner HLTV Models. Skulle tro att det finns på www.fpsbanana.com. Sen om du vill slippa att "klicka" fram vapnet så skriver du: hud_fastswitch 1 i console.

Det är inte riktigt klicka jag menar.

Jag menar, nu har jag kniv *klick* nu har jag pistol utan att det är nån animation när han tar upp den utan den bara kommer fram utan att han tar upp vapnet.

Dålig förklaring kanske

Editation ffs: Nån som vet du hur man kan få 100fps på en 800mhz?

Diarrehampus länkade till en sida med massa configs till cs, och där fanns en config som gjorde att man fick 100fps på just en 800mhz.

Tack på förväg

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte riktigt klicka jag menar.

Jag menar, nu har jag kniv *klick* nu har jag pistol utan att det är nån animation när han tar upp den utan den bara kommer fram utan att han tar upp vapnet.

Dålig förklaring kanske

Då är det, som sagt, HLTV models du ska ha, de tar bort animationen. Dock inte tillåtna i ligor/ladders/cuper osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor