Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 För att... Source suger Just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Om det är så outdated, varför spelas inga stora turneringar på source? Varför finns det inga pengar i source? Inga pengar i source? då har du inte tittat tillräckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Inga pengar i source? då har du inte tittat tillräckligt bra. Inte jämfört med 1.6 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Inte jämfört med 1.6 nej. Tycker bara det är rent larv att spela om pengar....vissa personer nöjer sig aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Cl_crosshaircolor R G B (Ersätt R G B med färgkoder.) Tror det är crosshaircolor iallafall. OBS! Färgkoderna ska vara i RGB. Inte i hex. Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Tycker bara det är rent larv att spela om pengar....vissa personer nöjer sig aldrig. Pengar tackar man inte nej till, speciellt inte om man kan tjäna dem bara genom rent nöje. Gör man det är man störd . Redigerad 24 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Pengar tackar man inte nej till, speciellt inte om man kan käna dem bara genom rent nöje. Gör man det är man störd . Sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Pengar tackar man inte nej till, speciellt inte om man kan tjäna dem bara genom rent nöje. Gör man det är man störd . Nej, det sa jag inte? Jag tycker bara det är helt larvigt att allt handlar om pengar i världen, verkligen allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nej, det sa jag inte? Jag tycker bara det är helt larvigt att allt handlar om pengar i världen, verkligen allt. You need it to survive, jag tror det har lite med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Nej, det sa jag inte? Jag tycker bara det är helt larvigt att allt handlar om pengar i världen, verkligen allt. Jag kan med glädje ta alla du har så slipper du den plågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur plantar man bomben tyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hur plantar man bomben tyst? Silentplant? inte tillåtet på praccs men kan visa hur Kolla bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Hej kan någon säga en sida där det står allt om Source, vilka banor det finns, gubbar, vapen, strategier, haxpoints m.m? Jag har sökt och sökt och... SÖKT!!! men jag httar inte vad jag söker. + att jag vill kunna läsa den första recensionen av Source. Redigerad 26 november, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Någon här på forumet som mappar? Jag har problem med mina växter jag ska sätta ut på banan. När jag ska testa banan så "uppe på" växterna så syns lite av växten. Ser alltså inte bra ut. Någon som vet hur man ska göra? Håller förövrigt på med en surf-bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Någon här på forumet som mappar? Jag har problem med mina växter jag ska sätta ut på banan. När jag ska testa banan så "uppe på" växterna så syns lite av växten. Ser alltså inte bra ut. Någon som vet hur man ska göra? Håller förövrigt på med en surf-bana.. 1.6 eller Source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Silentplant? inte tillåtet på praccs men kan visa hur Kolla bilden. Jag plantar exakt som bilden men det blir ändå vanligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag plantar exakt som bilden men det blir ändå vanligt :'( Går bara på vissa ställen på vissa banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Har en fråga,. Varför kan jag inte se gubbarna på CSS ? kan bara se deras vapen och granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 1.6 eller Source? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 1.6 Har inte mappat på år och dar till 1.6. Men, du kan alltid kolla här. http://www.egir.dk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts