Boomer Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Tänk dig jättemånga bilder snabbt efter varandra? Argh! Och i BMP? Måste ta mycket plats. Anyhoo, har inte spelat CSS på väldigt väldigt länge, så igår så ville en polare lira så vi gick in på en server och när jag skulle köpa vapen märkte jag att jag inte hade råd med något bra. Det första som for in i mitt huvud var "WTF ÄR DETTA!". Sen kom jag på att det var patchen dom släppte för ett tag. Extremt värdelös patch imo, nu är hela cs känslan borta. Och kartan, den är mupp också. Nej, nej, nej. Detta var inte vad jag trodde patchen skulle göra. Bah, dumma Valve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Argh! Och i BMP? Måste ta mycket plats. Anyhoo, har inte spelat CSS på väldigt väldigt länge, så igår så ville en polare lira så vi gick in på en server och när jag skulle köpa vapen märkte jag att jag inte hade råd med något bra. Det första som for in i mitt huvud var "WTF ÄR DETTA!". Sen kom jag på att det var patchen dom släppte för ett tag. Extremt värdelös patch imo, nu är hela cs känslan borta. Och kartan, den är mupp också. Nej, nej, nej. Detta var inte vad jag trodde patchen skulle göra. Bah, dumma Valve. CS känslan förstörde dom när dom skapade CS Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 CS känslan förstörde dom när dom skapade CS Source. Sant. 1.5 hade bästa känslan för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Har en fråga,. Varför kan jag inte se gubbarna på CSS ? kan bara se deras vapen och granater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) CS känslan förstörde dom när dom skapade CS Source. CS Känslan förstördes när dom släppte beta Förövrigt: Typiskt för sånna som er "CSS SUXXER" bara för att ni har en dator som kostar 50 kronor på loppis. Redigerad 22 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Förövrigt: Typiskt för sånna som er "CSS SUXXER" bara för att ni har en dator som kostar 50 kronor på loppis. Det argumentet kommer alltid från alla css spelare. Jag har spelat cs sen 1.5. Och har helt enkelt vant mig vid den rekylen. att det går att haxxa osv. som det inte gör i source. Sättet att kasta granater och sånt du vet. F.ö har min dator amd 64 3700+, geforce 7800gtx. 2gb ram så det är inte direkt särskilt krävande för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det argumentet kommer alltid från alla css spelare. Jag har spelat cs sen 1.5. Och har helt enkelt vant mig vid den rekylen. att det går att haxxa osv. som det inte gör i source. Sättet att kasta granater och sånt du vet. F.ö har min dator amd 64 3700+, geforce 7800gtx. 2gb ram så det är inte direkt särskilt krävande för mig. Har också en dator som klarar CS Source galant, själv har man spelat CS sen 1.3 kom typ. Sen när dom kom med CS 1.6 Beta grät jag nästan.. Har ödslat bort 3 av mina cd keys på steam. Var bättre förr när man inte behövde ha några inloggninsuppgifter och skit.. Skapar bara en massa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vilket spel behöver man köpa nuförtiden för att få cs 1.6, eller funkar gamla hederliga half life 1 fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vilket spel behöver man köpa nuförtiden för att få cs 1.6, eller funkar gamla hederliga half life 1 fortfarande? Köp Counter-Strike Anthalogy* så får du 1.6, DoD, CZ, CZ deleted scenes och DM-Classic. Har jag för mig *stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Köp Counter-Strike Anthalogy* så får du 1.6, DoD, CZ, CZ deleted scenes och DM-Classic. Har jag för mig *stavning Jupp. Det får man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Finns det nått komando som man kan skriva in i consollen så siktet ändrar färg? Redigerad 23 november, 2006 av mR.unicoRn^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Finns det nått komando som man kan skriva in i consollen så siktet ändrar färg? ESC> Options är för svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 ESC> Options är för svårt? Men alltså...inte de vanliga färgerna....kan man inte ändra så man får typ egna färger typ #c4c4c4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men alltså...inte de vanliga färgerna....kan man inte ändra så man får typ egna färger typ #c4c4c4 Men alltså...säg det....med en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men alltså...säg det....med en gång? Han sa det? han sa i konsollen, då påpekade du genast ESC > Options? svårt att läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Cl_crosshaircolor R G B (Ersätt R G B med färgkoder.) Tror det är crosshaircolor iallafall. OBS! Färgkoderna ska vara i RGB. Inte i hex. Redigerad 24 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Det argumentet kommer alltid från alla css spelare. Jag har spelat cs sen 1.5. Och har helt enkelt vant mig vid den rekylen. att det går att haxxa osv. som det inte gör i source. Sättet att kasta granater och sånt du vet. F.ö har min dator amd 64 3700+, geforce 7800gtx. 2gb ram så det är inte direkt särskilt krävande för mig. Vant sig ja....du är säkert precis som alla andra 1.6 spelare, dom säger att source suger och nästa & nästa & nästa & nästa bara för att ni ska lira ett outdated spel. Redigerad 24 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Vant sig ja....du är säkert precis som alla andra 1.6 spelare, dom säger att source suger och nästa & nästa & nästa & nästa bara för att ni ska lira ett outdated spel. Om det är så outdated, varför spelas inga stora turneringar på source? Varför finns det inga pengar i source? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Om det är så outdated, varför spelas inga stora turneringar på source? Varför finns det inga pengar i source? För att... Source suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Source äger ju Redigerad 24 november, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts