Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Tänk dig jättemånga bilder snabbt efter varandra?

Argh! Och i BMP? Måste ta mycket plats. :)

Anyhoo, har inte spelat CSS på väldigt väldigt länge, så igår så ville en polare lira så vi gick in på en server och när jag skulle köpa vapen märkte jag att jag inte hade råd med något bra. Det första som for in i mitt huvud var "WTF ÄR DETTA!". Sen kom jag på att det var patchen dom släppte för ett tag. Extremt värdelös patch imo, nu är hela cs känslan borta. Och kartan, den är mupp också. Nej, nej, nej. Detta var inte vad jag trodde patchen skulle göra. Bah, dumma Valve.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Argh! Och i BMP? Måste ta mycket plats. :)

Anyhoo, har inte spelat CSS på väldigt väldigt länge, så igår så ville en polare lira så vi gick in på en server och när jag skulle köpa vapen märkte jag att jag inte hade råd med något bra. Det första som for in i mitt huvud var "WTF ÄR DETTA!". Sen kom jag på att det var patchen dom släppte för ett tag. Extremt värdelös patch imo, nu är hela cs känslan borta. Och kartan, den är mupp också. Nej, nej, nej. Detta var inte vad jag trodde patchen skulle göra. Bah, dumma Valve.

CS känslan förstörde dom när dom skapade CS Source.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förövrigt: Typiskt för sånna som er "CSS SUXXER" bara för att ni har en dator som kostar 50 kronor på loppis.

Det argumentet kommer alltid från alla css spelare. Jag har spelat cs sen 1.5. Och har helt enkelt vant mig vid den rekylen. att det går att haxxa osv. som det inte gör i source. Sättet att kasta granater och sånt du vet.

F.ö har min dator amd 64 3700+, geforce 7800gtx. 2gb ram så det är inte direkt särskilt krävande för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det argumentet kommer alltid från alla css spelare. Jag har spelat cs sen 1.5. Och har helt enkelt vant mig vid den rekylen. att det går att haxxa osv. som det inte gör i source. Sättet att kasta granater och sånt du vet.

F.ö har min dator amd 64 3700+, geforce 7800gtx. 2gb ram så det är inte direkt särskilt krävande för mig.

Har också en dator som klarar CS Source galant, själv har man spelat CS sen 1.3 kom typ. Sen när dom kom med CS 1.6 Beta grät jag nästan.. Har ödslat bort 3 av mina cd keys på steam. Var bättre förr när man inte behövde ha några inloggninsuppgifter och skit.. Skapar bara en massa problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vant sig ja....du är säkert precis som alla andra 1.6 spelare, dom säger att source suger och nästa & nästa & nästa & nästa bara för att ni ska lira ett outdated spel.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor