Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag har en lustiger historia att måla upp för er här.

På min förra dator, som inte ens var hälften så bra som min nya så flöt cs på förjävla bra, förutom i smoke eftersom graffisen inte var vad det en gång varit, men nu har jag som sagt bytt upp mig till en dator som är dubbelt så bra (minst) som den gamla datorn var.

MEN, för mig så laggar cs även fast mitt ping ligger runt 10 - 20, jag kan bara inte förstå vad det är som händer, att vi har bytt upp oss från 0.5 till 2Mbit borte ju inte göra saken sämre ?

Till trots då jag skaffat både bättre dator och bättre uppkoppling så laggar skiten till och från, det är inte någon som har en smula av en aning om varför det är så ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en lustiger historia att måla upp för er här.

På min förra dator, som inte ens var hälften så bra som min nya så flöt cs på förjävla bra, förutom i smoke eftersom graffisen inte var vad det en gång varit, men nu har jag som sagt bytt upp mig till en dator som är dubbelt så bra (minst) som den gamla datorn var.

MEN, för mig så laggar cs även fast mitt ping ligger runt 10 - 20, jag kan bara inte förstå vad det är som händer, att vi har bytt upp oss från 0.5 till 2Mbit borte ju inte göra saken sämre ?

Till trots då jag skaffat både bättre dator och bättre uppkoppling så laggar skiten till och från, det är inte någon som har en smula av en aning om varför det är så ?

Du spelar på laptop va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad >_< . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. >_<

jag har just laddat ner den den heter aim_ak-colt_pool.

Hur ändrar man siktets position?

den skjuter lite högre än vad siktet visar. var ska jag ställa in det?

Redigerad av Inox
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

record <namn>

Sen för att göra om till .bmp

startmovie 90 <namn>

Kan även vara tvärtom, alltså startmovie <namn> 90.

Sen så behöver du ladda in alla .bmp filer i Videomach, googla efter det så hittar du.

...sen väljer du uncompressed för bäst kvalle, sen sparar du ut i wmv9 i vegas eller något. ~4,5 bitrate brukar bli bra kvalité

Länk till kommentar
Dela på andra sidor