n00dles Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hur ska du annars kunna göra det? Tror du dom har massa kommandon du kan skriva in som gör att sånt ändras? Asså i cfg:en daah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Helt sjukt bra det gick nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) På tal om PCW. Vi lät dessa vinna 4 rundor och sen taddaaaaa.. Märkte att det troligtvis inte va PCW ^ Redigerad 18 november, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 På tal om PCW. Vi lät dessa vinna 4 rundor och sen taddaaaaa.. Märkte att det troligtvis inte va PCW ^ Bra motstånd? /j pcw 3on3 våran server noobs!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Efter ett uppehåll från cs på typ ett år så tänkte jag installera det. Men sen kom jag på: jag lånade ut mitt account till nån här på Gtasajten inna DH. Så nu undrar jag om den som fick låna dete ville lämna tillbaka det. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har en lustiger historia att måla upp för er här. På min förra dator, som inte ens var hälften så bra som min nya så flöt cs på förjävla bra, förutom i smoke eftersom graffisen inte var vad det en gång varit, men nu har jag som sagt bytt upp mig till en dator som är dubbelt så bra (minst) som den gamla datorn var. MEN, för mig så laggar cs även fast mitt ping ligger runt 10 - 20, jag kan bara inte förstå vad det är som händer, att vi har bytt upp oss från 0.5 till 2Mbit borte ju inte göra saken sämre ? Till trots då jag skaffat både bättre dator och bättre uppkoppling så laggar skiten till och från, det är inte någon som har en smula av en aning om varför det är så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag har en lustiger historia att måla upp för er här. På min förra dator, som inte ens var hälften så bra som min nya så flöt cs på förjävla bra, förutom i smoke eftersom graffisen inte var vad det en gång varit, men nu har jag som sagt bytt upp mig till en dator som är dubbelt så bra (minst) som den gamla datorn var. MEN, för mig så laggar cs även fast mitt ping ligger runt 10 - 20, jag kan bara inte förstå vad det är som händer, att vi har bytt upp oss från 0.5 till 2Mbit borte ju inte göra saken sämre ? Till trots då jag skaffat både bättre dator och bättre uppkoppling så laggar skiten till och från, det är inte någon som har en smula av en aning om varför det är så ? Du spelar på laptop va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Du spelar på laptop va? Jo det gör jag. Jag skojade visst bara om pingen, den stiger ibland till 122 ungefär, det är då det laggar till :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Inox Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. http://img294.imageshack.us/img294/4879/kartasr8.jpg jag har just laddat ner den den heter aim_ak-colt_pool. Hur ändrar man siktets position? den skjuter lite högre än vad siktet visar. var ska jag ställa in det? Redigerad 20 november, 2006 av Inox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 den skjuter lite högre än vad siktet visar. var ska jag ställa in det? Går inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 jag har just laddat ner den den heter aim_ak-colt_pool. Hur ändrar man siktets position? den skjuter lite högre än vad siktet visar. var ska jag ställa in det? Kan bero på rates, eller på server. eller så kanske du måste lära dig rekylen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan man spela in när man spelar cs...alltså typ med consollen...INTE FRAPS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kan man spela in när man spelar cs...alltså typ med consollen...INTE FRAPS rec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kan man spela in när man spelar cs...alltså typ med consollen...INTE FRAPS record <namn> Sen för att göra om till .bmp startmovie 90 <namn> Kan även vara tvärtom, alltså startmovie <namn> 90. Sen så behöver du ladda in alla .bmp filer i Videomach, googla efter det så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 record <namn> Sen för att göra om till .bmp startmovie 90 <namn> Kan även vara tvärtom, alltså startmovie <namn> 90. Sen så behöver du ladda in alla .bmp filer i Videomach, googla efter det så hittar du. ...sen väljer du uncompressed för bäst kvalle, sen sparar du ut i wmv9 i vegas eller något. ~4,5 bitrate brukar bli bra kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 record <namn> Sen för att göra om till .bmp startmovie 90 <namn> Kan även vara tvärtom, alltså startmovie <namn> 90. Sen så behöver du ladda in alla .bmp filer i Videomach, googla efter det så hittar du. BMP? Det är för fan en bild fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 BMP? Det är för fan en bild fil. Japp. . Något problem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Japp. . Något problem med det? Mja, en film kan la inte vara en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mja, en film kan la inte vara en bild. Tänk dig jättemånga bilder snabbt efter varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mja, en film kan la inte vara en bild. Du drar in alla bilder i videomach sen och sparar ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts