Bullet Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Jehepp www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 www.portforward.com Jag ska försöka att fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Om man skriver in cl_righthand -1 så har man ju kniven i höger hand och vapnet i vänster. Men hur gör jag om man om man vill ha tvärtom *SORRY* För dubbel post en en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Om man skriver in cl_righthand -1 så har man ju kniven i höger hand och vapnet i vänster. Men hur gör jag om man om man vill ha tvärtom *SORRY* För dubbel post en en gång Tanka lefthand skin till kniven. finns nog på fpsbanana.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tanka lefthand skin till kniven. finns nog på fpsbanana.org Behövs ej jag fixade det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kladdis Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Behövs ej jag fixade det själv Om du nu fixade cl_lw så är du bortgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Om du nu fixade cl_lw så är du bortgjord. Jag skrev in cl_righthand -1 så jag fick vapen i vänster, kniv i höger. Sen så gjorde jag nåt så jag fick den som jag ville. Men det visade sig typ vara en bugg så nu funkar det inte. Men nu har jag en hltv kniv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpens Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Alltså vet nån va det är för fel för ja kan inte ducka o hoppa samtidigt...jag har testat att byta cfg men det funkar inte :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Alltså vet nån va det är för fel för ja kan inte ducka o hoppa samtidigt...jag har testat att byta cfg men det funkar inte :S:S Installerat om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Varför får jag as dålig FPS och massa lagg när jag går i rök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Varför får jag as dålig FPS och massa lagg när jag går i rök? Dåligt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) @n00dles What that guy said. Redigerad 14 november, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 @n00dles What that guy said. @pil: Nej, det va inte så innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag hämtade hem NiP vs. SK.swe....Filen jag laddade hem var en dem-fil....Hur gör jag för att kolla på den? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag hämtade hem NiP vs. SK.swe....Filen jag laddade hem var en dem-fil....Hur gör jag för att kolla på den? Tack på förhand Lägg den i din cstrike mapp, Steam\Steamapps\Dittacc\Counter-Strike\cstrike\ Sen öppnar du console i cs "§" är default. Skriv Viewdemo <demonamn, t.ex NiP vs. SK.swe> Sen är det bara att kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Lägg den i din cstrike mapp, Steam\Steamapps\Dittacc\Counter-Strike\cstrike\ Sen öppnar du console i cs "§" är default. Skriv Viewdemo <demonamn, t.ex NiP vs. SK.swe> Sen är det bara att kolla Thx...nu kan jag njuta av lite fina HS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Finns det nåt man kan skriva in så att skotten går rakt även om man går at sidan t ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Finns det nåt man kan skriva in så att skotten går rakt även om man går at sidan t ex? HAHA! Men om du menar allvar, så tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 HAHA! Men om du menar allvar, så tryck här Menade inte cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Menade inte cheat Hur ska du annars kunna göra det? Tror du dom har massa kommandon du kan skriva in som gör att sånt ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts