Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 nån som vill lira lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 JAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 ok cam du creata?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Nä jag har reuter(eller hur det stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 ok men vänta...ger ip snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 väntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 ok kom in på: 213.67.66.138 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 (redigerad) Det funkar inte *Edit* Jag hinner ändå inte kom jag på. Redigerad 30 april, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag vill ira lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag kan också ta en match eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag vill ira lite nu Jjjaaag vill jaaag hostar 193.150.202.38. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag vill spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 någon som vill lira nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) JOINA MIN SERVER!! 172.17.1.199:27015 172.17.1.199:27015 172.17.1.199:27015 Skulle bli bra med några spelare *edit* funka inte... *edit* Redigerad 2 maj, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag har gjort en testbana... den heter de_castle jag ska göra de_castle 2.0 hur ska den se ut? Vill ha många förslag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Finns det någon som vill lira för att jag kan creata, säg bara till vilken bana ni vill ha så får ni ip-adressen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 jag har gjort en testbana... den heter de_castle jag ska göra de_castle 2.0 hur ska den se ut? Vill ha många förslag! Kan man få några screens? På första alltså... Det andra kan väl se ut som ett slott, typ.. Men allvarligt gör ett medelstort slott och ha CT-SPAWN i toppen och T-SPAWN längst ner och T's uppdrag spränga det högsta tornet..... Bara ett förslag men iaf gör som du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 Kan man få några screens? På första alltså... Det andra kan väl se ut som ett slott, typ.. Men allvarligt gör ett medelstort slott och ha CT-SPAWN i toppen och T-SPAWN längst ner och T's uppdrag spränga det högsta tornet..... Bara ett förslag men iaf gör som du vill hm.. låter 'vettigt'! Vill du ha screenshots? Då kan du ta dom själv! Vill nån ha min bana? Direktlänk, ladda ner! Jag vill testa banan med nån... (PS. Den suger r*vhål! ) ja vill va CT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 hmm.. jag vill spela med en bot.. Hur får man igång Pod Bot? Mejmejmej gta bör nog veta, tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 hmm.. jag vill spela med en bot.. Hur får man igång Pod Bot? Mejmejmej gta bör nog veta, tror jag.. börja med att installera PodBOT i Counter-Strike\-mappen om du har retail eller Half-Life\-Mappen om du har modden. Sedan kan du om du vill ändra lite i inställningarna (alla de .cfg filer som finns). Efter att du har installerat så är det bara att starta en server, gå in på Play Game -> Play online (eller vad det heter) -> Create Game (Där du ställer in alla inställnigar för servern) -> Create. Då startar du servern och andra kan komma in och spela eller så kör du bara mot bottar. OBS: För att starta nya bottar osv.., tryck på "´" (brevid Backslash)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts