50 cent Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Aim_ak-colt_pool heter den Ja, den är det, tack. EDIT: Hahaha 2 nya sidor på 2 posts , och dom är mina! Redigerad 10 november, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) *LÄSTE INTE ALLT RIKTIGT* Redigerad 10 november, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vette fan om nån skrivit detta. Fick två mail nyss, från valve@steampowered.com. Send "exe099@gmail.com" the following in order to varify ownership. Your Steam Username Your Steam Password Your Steam Email Your Steam Secret Answer Example of output: ( darkon //username qqtedf //password darkon@gmail.com //email tokyo //secret answer ) If that won't be done your account will have to be disabled. We're sorry. Valve Administration. Hoppas ingen är så korkad att han/hon skickar iväg sina uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vette fan om nån skrivit detta. Fick två mail nyss, från valve@steampowered.com. Hoppas ingen är så korkad att han/hon skickar iväg sina uppgifter. Haha, för några veckor sedan var det några som addade mig på Xfire och frågade om jag vill beta testa HL2: EP2. Allt jag behövde göra va att ge ut mitt användarnamn och lösenord. Sa åt dom att dra åt helvete sen var det inge mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vette fan om nån skrivit detta. Fick två mail nyss, från valve@steampowered.com. Hoppas ingen är så korkad att han/hon skickar iväg sina uppgifter. Haha , de är några som försöker luras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hahahaha, hur ofta har Valve en GMail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hur skaffar man PCW regler å sånt skit till dedicated server? Orka hyra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Hur skaffar man PCW regler å sånt skit till dedicated server? Orka hyra www.r60.org hade en servercfg förut, fragbite har nog en annars. edit : http://www.r60.org/files/cs/configs.zip Redigerad 11 november, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) BrutalCS har en, www.brutalcs.nu Redigerad 12 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) www.r60.org hade en servercfg förut, fragbite har nog en annars. edit : http://www.r60.org/files/cs/configs.zip *NU FATTAR JAG* Redigerad 12 november, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 När jag startar D.server så står alltid min lokala IP där uppe. Jag har sv_lan 0 men jag fattar inte vad som är felet ? SORRY för dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 När jag startar D.server så står alltid min lokala IP där uppe. Jag har sv_lan 0 men jag fattar inte vad som är felet ? SORRY för dubbelpost Du ska ta det IP du ser här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du ska ta det IP du ser här! Jag vet! Men den är typ lokal även fast jag har sv_lan 0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 När jag startar D.server så står alltid min lokala IP där uppe. Jag har sv_lan 0 men jag fattar inte vad som är felet ? SORRY för dubbelpost Din lokala ip ska stå där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Din lokala ip ska stå där uppe. Ok, men det jag ger ut min Public IP till nån och sen porten men det funkar inte. Ska jag skriva först min IP 217.209.194.185 och sen porten 27015? Alltså 217.209.194.185:27015 eller ska jag lägga till nåt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ok, men det jag ger ut min Public IP till nån och sen porten men det funkar inte. Ska jag skriva först min IP 217.209.194.185 och sen porten 27015? Alltså 217.209.194.185:27015 eller ska jag lägga till nåt eller? Gör så här: gå in på http://www.whatismyip.com och ta ipn där. Det kan även vara www.whatsmyip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du ska ge ut IPn på whatismyip.com till dom som ska connecta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du ska ge ut IPn på whatismyip.com till dom som ska connecta! Ja vet!!!! Men det är bara min brosha som kan connecta och vi är ju på samma nätverk. Men jag har den inte på lan! Jag har satt den på internet och skrivit in sv_lan 0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ja vet!!!! Men det är bara min brosha som kan connecta och vi är ju på samma nätverk. Men jag har den inte på lan! Jag har satt den på internet och skrivit in sv_lan 0! Låter som att du har en router Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Låter som att du har en router Jehepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts