Boomer Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lirar aldrig pub, när jag väll gör det så är det gnu på polares acc eller spelarenan (sigh..).. Så jag drabbas inte så mkt Varför? Tror du dom ska använda sina ûber-h4<king skillzorz och ta över ditt acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför? Tror du dom ska använda sina ûber-h4<king skillzorz och ta över ditt acc? Nja, man tröttnar på det. När jag spelar cs så praccar jag bara eller lirar cup, tappat suget för cs lite kan man säga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nån som vet hur man fixar fps config ? kan någon fixa en bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nån som vet hur man fixar fps config ? kan någon fixa en bra ? Finns massa commands, cl_minmodels 1 (bara den minst fpskrävande modellen visas), gl_picmip 1-3 (blir kladdigare men mer fps) sen kan du ju ladda ner fpsmodels, blockheads osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Någon som vet hur man fixar typ "större mellanrum" i siktet typ? Lite svårt att förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Någon som vet hur man fixar typ "större mellanrum" i siktet typ? Lite svårt att förklara.. cl_crosshair_size ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 cl_crosshair_size ? Näe, vill ha ännu större mellanrum, det går att fixa, vet bara inte hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Näe, vill ha ännu större mellanrum, det går att fixa, vet bara inte hur cl_Dynamiccrosshair 0 så blir siktet större när du rör dig och så iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 cl_Dynamiccrosshair 0 så blir siktet större när du rör dig och så iaf. Har det, och cl_dynamiccrosshair 0 gör så det INTE blir större när man rör sig, sätter sig, hoppar osv. Det är cl_dynamiccrosshair 1 som gör det Men det är något annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Har det, och cl_dynamiccrosshair 0 gör så det INTE blir större när man rör sig, sätter sig, hoppar osv. Det är cl_dynamiccrosshair 1 som gör det Men det är något annat.. Haha jo skrev fel, känner inte till något större än cl_Crosshair_size large, sry. Upplösningen ändrar lite menmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Haha jo skrev fel, känner inte till något större än cl_Crosshair_size large, sry. Upplösningen ändrar lite menmen. Har kikat på lite olika upplösningar, ingen större skillnad imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Haha jag har varit på mitt första LAN!! Jag kom till LANet kl kvart i sju på Fredagen och spelade till kl 7 på morgonen, sedan gick jag hem och sov i fyra timmar. Jag kom tillbaka klockan tre nästa dag och spelade till kl sex på söndagsmorgon, sedan så sov jag till fyra på kvällen för att ta igen mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. http://img294.imageshack.us/img294/4879/kartasr8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. fy_poolday eller fy_pool_day heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 A fy_pool_day eller fy_poolday Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Det finns massa olika pool banor så ni vet. Och den bilden visar inte mycket, eftersom dom flesta ser ut så i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. http://img294.imageshack.us/img294/4879/kartasr8.jpg Jag har spelat den banan, men kommer tyvärr inte ihåg vad den heter. Det är i alla fall inte vanliga fy_Poolday, utan det är en annorlunda. Det finns ett stort hopptorn på den, och botten på bassängen blir grundare åt ena hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Aim_ak-colt_pool heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Letar efter en bana, den heter någonting med pool men kan bara inte komma på vad . Den spelas inte så ofta tror jag, men jag gjorde en liten snabb karta över banan i paint bara , hoppas ni förstår. FY_pool_party tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Aim_ak-colt_pool heter den Mjo, tror också på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts