Kalan Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Det var inte så roligt o kolla på webb tv. Alla matcher var så korta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Satan, missade programmet, var det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Btw: vad betyder APM (Actions per minut)? Jag undrar också ------------- hittade: http://en.wikipedia.org/wiki/Actions_per_minute Redigerad 1 november, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag undrar också ------------- hittade: http://en.wikipedia.org/wiki/Actions_per_minute Thx m8 High APM is usually associated with skill, High APM i have Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Varför kan jag inte se om nån 'taggar', inte använda ficklampan eller se skotthål i väggen på 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tror de har med typ cl_decals eller r_decals eller vad det heter att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Ville bara tipsa om en roligt mod på cs source. Sök efter zm banor, dom är skit roliga.. Ts och ct ska försöka döda zombiesarna, det börjar med 1 zombie, men zombien kan ta andra spelare så dom oxå blir zombie och ska försöka göra så att alla ct och ts blir zombie oxå. Om man dödar alla zombiesar så vinner humans eller så kan humans vinna om tiden går ut . Svårt o förklara .. men gå in på en sån men spela inte så mycket annars kan du bli trött på det .. Ska dra o spela nu. bye Varför kan jag inte se om nån 'taggar', inte använda ficklampan eller se skotthål i väggen på 1.6? Du använder inte D3D eller software?? Redigerad 2 november, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ville bara tipsa om en roligt mod på cs source. Sök efter zm banor, dom är skit roliga.. Ts och ct ska försöka döda zombiesarna, det börjar med 1 zombie, men zombien kan ta andra spelare så dom oxå blir zombie och ska försöka göra så att alla ct och ts blir zombie oxå. Om man dödar alla zombiesar så vinner humans eller så kan humans vinna om tiden går ut . Svårt o förklara .. men gå in på en sån men spela inte så mycket annars kan du bli trött på det .. Ska dra o spela nu. bye Ah, har testat det. Var helt ok. Men Zombie Mod till TS är mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Nån som vet hur man gör spraylogos, och sen får in dem i 1.6? Redigerad 4 november, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nån som vet hur man gör spraylogos, och sen får in dem i 1.6? Använd Wally, eller annat random .wad program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Använd Wally, eller annat random .wad program. OKej! är det kompliserat? det är inte jag som ska ha det, en polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Du gör själva bilden i paint eller photoshop eller vilket bildprogram som helst. Det enda man gör i Wally igentligen är att göra om den från .jpeg till .wad Visst man kan rita i Wally med, men antingen förstod jag inte Wally eller så är det sämre än paint, för jag lyckas göra mer avancerade saker i paint än i Wally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Jag har tappat bort mitt lösenord till steam och försöker nu få tillbaks det, men man måste svara på följande fråga: What did customer support last reset your passphrase to? Men jag är inte säker på vad passphrase betyder, så vad ska jag svara? Redigerad 5 november, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag har tappat bort mitt lösenord till steam och försöker nu få tillbaks det, men man måste svara på följande fråga: What did customer support last reset your passphrase to? Men jag är inte säker på vad passphrase betyder, så vad ska jag svara? Du har resetat ditt pw förr va? det som dom resetade det till då är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Du har resetat ditt pw förr va? det som dom resetade det till då är det. Åfan, det kommer jag inte ihåg längre ^^ Edit: Yes nu funkar accet igen, ligger beffo servern uppe fortfarande? Redigerad 5 november, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Åfan, det kommer jag inte ihåg längre ^^ Edit: Yes nu funkar accet igen, ligger beffo servern uppe fortfarande? Tror inte det, cs.beffo.se är ipt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Åfan, det kommer jag inte ihåg längre ^^ Edit: Yes nu funkar accet igen, ligger beffo servern uppe fortfarande? Nepp, Den ska kanske upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Nån mer än jag som tycker det är jobbigt när man spelar en aim bana, t ex aim_ak-colt och sen kommer det in en/flrea über n00bs som rushar allt vad dom pallar. Jag hatar när man har börjat lite fint på en server med fin fina stats och sen blir man skjuten av massa jaevla naabs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Nån mer än jag som tycker det är jobbigt när man spelar en aim bana, t ex aim_ak-colt och sen kommer det in en/flrea über n00bs som rushar allt vad dom pallar. Jag hatar när man har börjat lite fint på en server med fin fina stats och sen blir man skjuten av massa jaevla naabs Du är dålig om du blir skjuten av n00bs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Nån mer än jag som tycker det är jobbigt när man spelar en aim bana, t ex aim_ak-colt och sen kommer det in en/flrea über n00bs som rushar allt vad dom pallar. Jag hatar när man har börjat lite fint på en server med fin fina stats och sen blir man skjuten av massa jaevla naabs Lirar aldrig pub, när jag väll gör det så är det gnu på polares acc eller spelarenan (sigh..).. Så jag drabbas inte så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts