chucky.swe Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Är det nån som inte har klarat surf_egypt? Oj vad svår! Tar man ju på ett par minuter ju. Surf_[insert random name here] är ju svårare! ptjjjupittu! Sida 275 ) Redigerad 27 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Oj vad svår! Tar man ju på ett par minuter ju. Surf_[insert random name here] är ju svårare! ptjjjupittu! Sida 275 ) Surf_333 som jag har gjort är lätt och svår. Beror på om man vet när man ska hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Surf tycker jag är så jävla roligt.. Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Surf tycker jag är så jävla roligt.. Bara så ni vet Aa det är kul, blir lite enkelt efter ett tag bara =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Surf tycker jag är så jävla roligt.. Bara så ni vet Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Snakeserver. http://img182.imageshack.us/img182/642/hiohhhob2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Snake vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Snake vaddå? Snake-Server, ser du väl Jag vill också veta vad som är ormigt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag har aldrig sett något som liknar en orm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Snake-Server, ser du väl Jag vill också veta vad som är ormigt där Han kanske menar att han sköt en person med awp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Nejjeh. Snakeserver heter den, en deathmatch som kör på aim_ak_colt hela tiden. Fast med alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Varning för noob-fråga Hur gör man en public server på CS 1.6? Så att andra kan komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Varning för noob-fråga Hur gör man en public server på CS 1.6? Så att andra kan komma in? Varning för nOOb svar Startar Steam, tar tools, där tar man Dedicated server, startar väljer allt, they can now join, fast det funkar bara om din router är "fixad" Redigerad 30 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Varning för nOOb svar Startar Steam, tar tools, där tar man Dedicated server, startar väljer allt, they can now join, fast det funkar bara om din router är "fixad" Det funkade Tackar så mycket för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Uhm? ni sitter och snackar om hur svåra surfmaps är, tyvärr..dom har aldrig varit svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Varning för nOOb svar Startar Steam, tar tools, där tar man Dedicated server, startar väljer allt, they can now join, fast det funkar bara om din router är "fixad" Fixad? Man öppnar portarna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Uhm? ni sitter och snackar om hur svåra surfmaps är, tyvärr..dom har aldrig varit svåra. Håller med, surf är rätt simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har nån Ztv?? kommer visa Sveriges bästa spelare möter Norges bästa spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Har nån Ztv?? kommer visa Sveriges bästa spelare möter Norges bästa spelare När då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) När då? Vet ej.. men kolla på Tv 6 så kommer reklamen nån gång. har fan glömt EDIT: Tänkte skriva tiden nyss, men glömde.. typisk EDIT2: Dom skulle köra på play.. försök använd google. Redigerad 31 oktober, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts