Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Nej självklart måste vi inte det, jag tycker bara inte lottning är nån bra idé. Har inte sagt något om ett lag, men man borde få välja vilka man vill spela med. Bara min åsikt iaf. Hm. Ni borde kanske hitta någon som kan vara server host först innan ni funderar på lag. edit* tack Godfather för svarat. Men, anyhow. Lottning är pung, det är inte gymnastik i skolan vi snackar om nu. Jag tycker man väljer det lag man vill ha. Sen får det vara. Redigerad 21 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Hm. Ni borde kanske hitta någon som kan vara server host först innan ni funderar på lag. edit* tack Godfather för svarat. Men, anyhow. Lottning är pung, det är inte gymnastik i skolan vi snackar om nu. Jag tycker man väljer det lag man vill ha. Sen får det vara. .www.portlane.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Någon som vet hur man får in fler bots i ett annat team på CS: Source? Kryssar in Include bots in this game, väljer att botsen ska joina terrorister, starta gamet. Men det kommer bara in 3 bots i laget. Någon som vet problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Någon som vet hur man får in fler bots i ett annat team på CS: Source? Kryssar in Include bots in this game, väljer att botsen ska joina terrorister, starta gamet. Men det kommer bara in 3 bots i laget. Någon som vet problemet? Du skriver ju in hur många bots som ska vara med i en ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du skriver ju in hur många bots som ska vara med i en ruta. Jo, det vet jag. Skriver in tex 12 stycken men det joinar bara 3 till 4 bots. Har även ändrat max players till 15. Google may have the answer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jo, det vet jag. Skriver in tex 12 stycken men det joinar bara 3 till 4 bots. Har även ändrat max players till 15. Google may have the answer. Först får du skriva "mp_autobalance 0" eller så var det "mp_autobalanceteams 0" och sen skriver du bara "bot_add_ct" eller "bot_add_t". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Varför är det så här? http://img70.imageshack.us/img70/7539/cssssoa5.png Jaa, förut var det bilder på gubbarna men nu är det text, inte för att det gör nått men jag bara undrar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Varför är det så här? Är det så på flera servrar? Då har du nog kommit åt och ändrat hur meny ska se ut i options, bara öppna options och ta Advance nånting så TROR jag det står vad för typ av meny man har, tror den du kör med heter "Old School" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Är det så på flera servrar? Då har du nog kommit åt och ändrat hur meny ska se ut i options, bara öppna options och ta Advance nånting så TROR jag det står vad för typ av meny man har, tror den du kör med heter "Old School" Japp, så var det, tack Redigerad 23 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ang. bot problemet så skriver du mp_autoteambalance 0 och mp_limitteams 0 i consolen. (det sista bara om du vill ha fler än 12 botar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har ni nå bra tips på några bra servrar? inte FÖR svåra servrar då då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har ni nå bra tips på några bra servrar? inte FÖR svåra servrar då då. Finns många bra om du söker (med CS), så du behöver inte fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Har ni nå bra tips på några bra servrar? inte FÖR svåra servrar då då. Det finns en ganska rolig server som bara har aim_ak-colt2k3 Den heter typ:[NGZ]....... men skriv bara in aim_ak-colt2k3 i filters och sen kommer den nog upp! Brukar pinga ganska lågt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kladdis Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Ehm. Om man inte får välja vem man får spela med, så är det väl ingen vits? Då kan ju jag komma med världens nybörjare som vill spela med MSN-ljudkonversation istället för ventrilo... Men be dina 'kompisar' regga sig här, så kör vi väl så då eller? Så får vi se vem som vinner. Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Var bara tvungen att säja detta, även om ungefär 0.01% av forumet bryr sig; Jag klarade precis Surf_Ninja! Gissa om jag blev glad? Slår var om att varenda liten gosse som läser detta redan klarat den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Var bara tvungen att säja detta, även om ungefär 0.01% av forumet bryr sig; Jag klarade precis Surf_Ninja! Gissa om jag blev glad? Slår var om att varenda liten gosse som läser detta redan klarat den.. Haha.. Har också klarat den, men för ungefär ett år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det var exakt den typen av svar jag visste att jag skulle få.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det nån som inte har klarat surf_egypt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Är det den med en pyramid och två gravar och lite sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Är det den med en pyramid och två gravar och lite sånt? Jo det är det! Är det nån som inte har klarat surf_egypt? Och jag har klarat den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts