eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Kan du för en gångs skull sluta spamma ner tråden? Vad har det flugit i detta forum? Vilket gillar ni mest? Source eller ett punkt sex? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vilket gillar ni mest? Source eller ett punkt sex? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Helt klart Source, 1.6 är för oldschool för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vilket gillar ni mest? Source eller ett punkt sex? Dunno, har spelat mest 1.6. Fast det är för jag aldrig kunnat spela Source med riktigt bra fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Dunno, har spelat mest 1.6. Fast det är för jag aldrig kunnat spela Source med riktigt bra fps. Har väl inte riktigt med saken att göra, men jag lirar mellan 40 och 60 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Har väl inte riktigt med saken att göra, men jag lirar mellan 40 och 60 fps. Jo det har det. För det är inte kul att spela med 15-25 fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Vilket gillar ni mest? Source eller ett punkt sex? 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Einspunktsechs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jo det har det. För det är inte kul att spela med 15-25 fps. Ajdå, det var inte bra. ---------- Det låter som att dom flesta vill lira 1.6 så jag är väl utesluten ur denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ajdå, det var inte bra. ---------- Det låter som att dom flesta vill lira 1.6 så jag är väl utesluten ur denna turnering. Verkar ju inte bli nått. men om det blir ngt så är jag och pkz i lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 bla bla .. men om det blir ngt så är jag och pkz i lag. Says who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Says who? Jag och pkz? Vadå får man inte välja teammates eller? ;O Rätt kasst isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag och pkz? Vadå får man inte välja teammates eller? ;O Rätt kasst isf. Ha. Själv tycker jag inte det . Någonsin tänkt på personer som aldrig får vara med nån? Tex. i skolan, när man ska jobba två och två, och lille Gösta inte har nån kompis att vara med. Och även för att få jämt utdelade lag. Lottning röstar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag och pkz? Vadå får man inte välja teammates eller? ;O Rätt kasst isf. OM man kommer få välja teammates så kommer det antagligen bli ganska ojämna lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ha. Själv tycker jag inte det . Någonsin tänkt på personer som aldrig får vara med nån? Tex. i skolan, när man ska jobba två och två, och lille Gösta inte har nån kompis att vara med. Och även för att få jämt utdelade lag. Lottning röstar jag på. Brukar du spela cs ofta eller? Så om du går med i en playparkcup så borde man inte få välja lag, dom ska lottas. Geezuz. Det är ju som att spela nån fotbollsturnering och inte få spela med sitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 *sigh* Om det någon gång blir något av detta så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Brukar du spela cs ofta eller? Så om du går med i en playparkcup så borde man inte få välja lag, dom ska lottas. Geezuz. Det är ju som att spela nån fotbollsturnering och inte få spela med sitt lag. Jag tror nog jag spelat cs längre än dig, och jag är garanterat bättre än dig. Och, din tröge fan är inte det här nån jävla playparkcup. Det är en turnering VÅRAT forum har, och vad jag vet så har inte vi något lag? Så, varför i helvete ska man få bestämma vem man ska få spela med? Förresten, vänta lite. Ska bara säga till mina kompisar att dom ska bli medlem så jag kan va med i deras lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag tror nog jag spelat cs längre än dig, och jag är garanterat bättre än dig. Isånafall vet du ju hur det går till i en cup. Aja, om det blir lottning ställer jag nog inte upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Isånafall vet du ju hur det går till i en cup. Aja, om det blir lottning ställer jag nog inte upp. Men måste vi göra som alla andra gör eller? Bara dra en röstning och se vad folket här tycker. Eftersom ingen av har något lag, så är det väl omöjligt att göra som man gör i cuper, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Men måste vi göra som alla andra gör eller? Bara dra en röstning och se vad folket här tycker. Eftersom ingen av har något lag, så är det väl omöjligt att göra som man gör i cuper, right? Nej självklart måste vi inte det, jag tycker bara inte lottning är nån bra idé. Har inte sagt något om ett lag, men man borde få välja vilka man vill spela med. Bara min åsikt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts