n00dles Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) 5on4? En av deras dator typ gick sönder (BOOOM!!!!) btw ny sida Redigerad 10 oktober, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 . net_graph 0 tror jag det är Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur går det med turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Sköna stats ja har vet att de är mot bots .. men endå Redigerad 14 oktober, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Sköna stats ja har vet att de är mot bots .. men endå *bild* Om du nu har 12416 varför har botarna inte dött en ända gång? Sen kolla på Radarn. Skriker fejk! Redigerad 14 oktober, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Om du nu har 12416 varför har botarna inte dött en ända gång? Sen kolla på Radarn. Skriker fejk! nya bots?? admin böt bots efter 1 tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Han har säkert spelat själv och plantat bomben hela tiden och sen lagt till botsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Han har säkert spelat själv och plantat bomben hela tiden och sen lagt till botsen! Aaa.. har inget liv.... ne men lilbrosan höll på planta Asså varför hör man inte va ja säger i mic ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur kommer de sig att ingen hör mig på mic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Men för fan, bara för att ingen svarar inom en halvtimme behöver du inte skriva igen. Vi såg din fråga första gången du skrev den. Antingen så är det ingen som vet, eller så skiter vi bara i dig, jag tror och hoppas på det senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur kommer de sig att ingen hör mig på mic? Ingen vill höra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hur kommer de sig att ingen hör mig på mic? Du får stoppa i sladden i datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Någon som vill lira en gunmod bana med mig någon dag framöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Någon som vill lira en gunmod bana med mig någon dag framöver? På Source eller 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 På Source eller 1.6? Eftersom det är lajnux som frågar.. så tror jag det är source. Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Men för fan, bara för att ingen svarar inom en halvtimme behöver du inte skriva igen. Vi såg din fråga första gången du skrev den. Antingen så är det ingen som vet, eller så skiter vi bara i dig, jag tror och hoppas på det senaste. Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Håller med till 100%!! Det där var la ändå ganska onödigt och skriva så där en dag efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Det där var la ändå ganska onödigt och skriva så där en dag efter? Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Hur kommer de sig att ingen hör mig på mic? Om det är på CS kan det vara för att du måste hålla nere en tangent medan du pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts