Bullet Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Hehe mjo Men jag var först att vara rank 1 på servern Ooh respect ^_- Hm, jag och pkz kan lira om det är 1.6? har gamehosting osv. Redigerad 5 oktober, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nån som är sugen på att lira lite CS... adda steamID pierre_sander =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Nån som är sugen på att lira lite CS... adda steamID pierre_sander =D mmm! Adda g_p_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nu har jag lånat 1,6 av en kompis....men när jag ska instalera det så står det att det redan är registrerat av någon annan...går det att cracka då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nu har jag lånat 1,6 av en kompis....men när jag ska instalera det så står det att det redan är registrerat av någon annan...går det att cracka då eller? Nej. Du måste använda hans account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hallå...när man går i rök från rökgranater så blir det ju segt... men när jag kör så blir det automatiskt segt efter en stund...nån som vet vad felet är... OBS! detta är bara på De_dust2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Lirade PCW! Gick bra i början men sen ......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Lirade PCW! Gick bra i början men sen ......... 5on4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 5on4? En laggade väll ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 När man går i rök från rökgranater så blir det ju segt... men när jag kör så blir det automatiskt segt efter en stund...nån som vet vad felet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 En laggade väll ur. Eller så var de påväg att droppa där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 När man går i rök från rökgranater så blir det ju segt... men när jag kör så blir det automatiskt segt efter en stund...nån som vet vad felet är... Har aldrig upplevt att det blri segt i en smoke grenade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Har aldrig upplevt att det blri segt i en smoke grenade Haha det har jag. Med mitt nuvarande grafikkort så laggar det pung när någon kastar en smoke nade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 När man går i rök från rökgranater så blir det ju segt... men när jag kör så blir det automatiskt segt efter en stund...nån som vet vad felet är... Du får fixa dina rates.. Sök på CS Rates guide på google så hittar du nog något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Du får fixa dina rates.. Sök på CS Rates guide på google så hittar du nog något.. VADÅ FÖR RATES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 VADÅ FÖR RATES Snälla! Läs vad han skriver innan du svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 VADÅ FÖR RATES rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 ex_interp 0.01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 rate 25000 cl_cmdrate 101 cl_updaterate 101 ex_interp 0.01 Inte säkert det hjälper, man kan få chokes, då måste man sänka updateraten tills man inte får chokes/loss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Min kompis undrar hur man får bort fps rutan på 1.6 Nån som vet hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 . net_graph 0 tror jag det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts