Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hur ska vi dela upp lagen sen? Så att det blir något sånär jämna lag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag är på om det är 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ni ska vara glada att inte Bullet har anmält sig ännu, 1337 eller wh? det är frågan (skulle tippa på det första) Hade velat vara med om jag kunant spela det fortfarande, kunde en gång i tiden, men sen kom andra världskriget ( ) och jag fastnade för det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hur ska vi dela upp lagen sen? Så att det blir något sånär jämna lag iaf De blir väl lottning.. Jag är på om det är 1.6? Läs de är 1.6 Ni ska vara glada att inte Bullet har anmält sig ännu, 1337 eller wh? det är frågan (skulle tippa på det första) Hade velat vara med om jag kunant spela det fortfarande, kunde en gång i tiden, men sen kom andra världskriget ( ) och jag fastnade för det istället. Haha , Jag är 1337 på Source Kom igen va me Än då!½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ni ska vara glada att inte Bullet har anmält sig ännu, 1337 eller wh? det är frågan (skulle tippa på det första) Hade velat vara med om jag kunant spela det fortfarande, kunde en gång i tiden, men sen kom andra världskriget ( ) och jag fastnade för det istället. Hahaha => Nja har en känsla av att dom flesta gtasajtare är det #pracc.se / #pcw klass på :E #klurig annars ^_- FÖRUTOM FERK OCH PKZ NI ÄR ZÖTA OLOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Hahaha => Nja har en känsla av att dom flesta gtasajtare är det #pracc.se / #pcw klass på :E #klurig annars ^_- FÖRUTOM FERK OCH PKZ NI ÄR ZÖTA OLOLOL Nah! Fuck vi är elitgamerz allesammans. Jag är SpawN-undercover EDIT. Det där med lottningen. Om lagen ska vara jämna så är lottning inte alls en bra metod Redigerad 2 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Nah! Fuck vi är elitgamerz allesammans. Jag är SpawN-undercover EDIT. Det där med lottningen. Om lagen ska vara jämna så är lottning inte alls en bra metod Well , vi kan ju inte säga du är dåligt va med han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Är det 1.6 kan jag vara med och det var väll 1.6? Är det för sent att anmäla sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Körde Scoutknivez första gången på source idag, gick rätt bra faktsist hade 16 kills me scout och 9 av dom var Headshots Edit: Första gången jag ligger på + på en sniper map på source , dock inte så bra stats men men Redigerad 2 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag är med om det är 1.6!Annars får det va' =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag lirade lite CSS ganska nyligen och hittade en server som använde sej av en gun mod som gick ut på att du fick ett vapen och för att få ett annat blev du tvungen att döda en med det vapnet du hade. Sjukt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Körde Scoutknivez första gången på source idag, gick rätt bra faktsist hade 16 kills me scout och 9 av dom var Headshots Edit: Första gången jag ligger på + på en sniper map på source , dock inte så bra stats men men geeZ, varför kör ingen dust2 längre? börjar alla n00bs med un-official maps nu också? Lajnux: ja det är kul, speciellt när man äger ^^ Redigerad 2 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Bullet e noob, jag har faktiskt dödat han en hel gång! ^^ Redigerad 2 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Är det 1.6 kan jag vara med och det var väll 1.6? Är det för sent att anmäla sig? Jag är med om det är 1.6!Annars får det va' =) Ja de är 1.6+ De är inte för sent Ska vi köra 5v5 (Försöka fixa +20 spelare) Eller 3v3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 geeZ, varför kör ingen dust2 längre? börjar alla n00bs med un-official maps nu också? Lajnux: ja det är kul, speciellt när man äger ^^ Kör bara D2 på 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Kör bara D2 på 1.6 Mina favorit banor är: de_dust2 de_aztec de_inferno aim_ak-colt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Mina favorit banor är: de_dust2 de_aztec cs_assult aim_ak-colt Mkt finare , gillar inte inferno så mkt men den går o köra på PCW Lajnux: Vi får lira din Gun mod grej sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 De bästa banorna är de_dust2, de_aztec, de_nuke (suger jag på men den e kul ändå ^^), fy_simpsons och aim banor! Punkt slut Period end Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Bullet e noob, jag har faktiskt dödat han en hel gång! ^^ Hah på beffo eller? =D jag och pkz med våra torn i scream ^___^ så sööta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Hah på beffo eller? =D jag och pkz med våra torn i scream ^___^ så sööta Hehe mjo Men jag var först att vara rank 1 på servern Redigerad 5 oktober, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts