Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag har på något sätt kört med CZ gubbarna i 1.6, Hur kan jag få bort dom och köra med dom vanliga 1.6 gubbarna? Det där med CS-turnering låter kul Jag är på! Gå in i Counterstrike/cstrike/models/player och ta bort dom där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Gå in i Counterstrike/cstrike/models/player och ta bort dom där ifrån. C:\Program\Steam\SteamApps\******\cstrike\models\player eller? Det är bara Gordon från Halo i den mappen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) C:\Program\Steam\SteamApps\******\cstrike\models\player eller? Det är bara Gordon från Halo i den mappen för mig Hm.. Gordon från Halo Hm. Men det finns ett sätt till, öppna din counter-strike.gcf och extracta mappen player till mappen models. En bild säger mer än 1000 ord. Redigerad 1 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Hm.. Gordon från Halo Hm. Men det finns ett sätt till, öppna din counter-strike.gcf och extracta mappen player till mappen models. En bild säger mer än 1000 ord. Det ska jag försöka med! Tack för hjälpen EDIT. Med vad öppnar jag .gcf filer? :$ Redigerad 1 oktober, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Wtf? Någon har snabbt bredband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det ska jag försöka med! Tack för hjälpen EDIT. Med vad öppnar jag .gcf filer? :$ Tanka gcfscape. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan någon berätta var man hittar äldre drivrutinerna till Geforce 7800 GT? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kan någon berätta var man hittar äldre drivrutinerna till Geforce 7800 GT? :'( Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Wtf? HLTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Wtf? Det skulle va jeffligt coolt att spela så många på en gång Om det inte är en ty privat server som laggar snopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag tycker att vi kör 2 vs. 2 i nån typ av herren på teppan turnering... Vinnaren står kvar och möter nästa lag som står på tur... ?Hur många e det som ställer upp i turneringen,?, om det är för många kanske vi kan köra 5 vs. 5 eller nåt... Här är en bild på när jag äger upp en liten n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag tycker att vi kör 2 vs. 2 i nån typ av herren på teppan turnering... Vinnaren står kvar och möter nästa lag som står på tur... ?Hur många e det som ställer upp i turneringen,?, om det är för många kanske vi kan köra 5 vs. 5 eller nåt... Här är en bild på när jag äger upp en liten n00b Wow, public ftw O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag tycker att vi kör 2 vs. 2 i nån typ av herren på teppan turnering... Vinnaren står kvar och möter nästa lag som står på tur... Dålig idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Jag är med på turneringen.. Får i veckan min nya dator, för jag har inte fått tillbaka min "gamla" från snuten än.. Så, jag har varit utan cs i snart nio månader, så jag behöver träna upp mig några timmar först, och vänja mig med allt som den nya datorn tillför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag är med på turneringen.. Får i veckan min nya dator, för jag har inte fått tillbaka min "gamla" från snuten än.. Så, jag har varit utan cs i snart nio månader, så jag behöver träna upp mig några timmar först, och vänja mig med allt som den nya datorn tillför. Roger that! BTW varför har polisen din gamla dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Roger that! BTW varför har polisen din gamla dator? De lurade någon snubbe att leka lite i cam inför dem, sedan spred de filmen , om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Well Lista över den som är med Jag Godfather KarateMorfar mR.unicoRn^ noodles Vice Boomer Redigerad 2 oktober, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Well Lista över den som är med Jag Godfather (?) KarateMorfar mR.unicoRn^ noodles Vice Varför frågetecken på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför frågetecken på mig? Glömde om du var med Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts