Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hjälp!!!!!!!!

Jag behöver hjälp för att hjälpa en kompis! När han startar CS 1.6 och sen connectar till en server så kommer det upp: Disconnect: Time out(eller nåt liknande). Brandväggen blockerar inte CS eller steam (har t o m testat att stänga av brandväggen) nån som kan hjälpa?

HJÄLP!!!!

Händer för mig ibland med connecta igen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!!!!!!!!

Jag behöver hjälp för att hjälpa en kompis! När han startar CS 1.6 och sen connectar till en server så kommer det upp: Disconnect: Time out(eller nåt liknande). Brandväggen blockerar inte CS eller steam (har t o m testat att stänga av brandväggen) nån som kan hjälpa?

HJÄLP!!!!

Händer så för mig typ hela tiden :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat CS många timmar nu. Knvien är så underskattad egentligen, med teknik och strategi dödar man den bäste,

Krävs granater möjligen men tystnaden är ju det som dödar.

Gjorde par riktigt snygga saker men.. ska börja använda kniven oftare. Mitt favorit vapen nu

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville bara säga att jag ska lägga ut en ny superhero server imorron ca klockan 19:00 eller 17:00.

Dom heros som jag lagt in :

anubis

aquaman

batman

bomberman

captaina.

cyclops.

daredevil

dazzler

dracula

flash.

hobgoblin

hulk.

humantorch.

ironman.

kamikaze

magneto

mystique

nightcrawler.

punisher.

skeletor.

spiderman

superman.

windwalker

wolverine.

xavier

zeus

darthmaul

vash

morph

beast

batgirl

chucky

casper

morpheus

grimreaper

penguin

bazooka

afterburn

blink

riddick

thor

gambit

Ipet är 83.253.38.247:63389.

Bye Bye :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat CS många timmar nu. Knvien är så underskattad egentligen, med teknik och strategi dödar man den bäste,

Krävs granater möjligen men tystnaden är ju det som dödar.

Gjorde par riktigt snygga saker men.. ska börja använda kniven oftare. Mitt favorit vapen nu

Den bäste? lol nej, en bra spelare blir inte knivad för att någon n00b kastar en flashbang eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå väldigt lätt? kan man spela cs så blir inte flashad mer än 1 sekund, och om du nu skulle komma bakom honom så tror jag att han skulle höra dig.

På smygbanor, små täta områden. Har man ingen aning var någon här, en flash dyker helt plötsligt upp.. nej, då hinner man inte kolla bort. Jag tänker inte stora banor nu, det är alldeles för svårt, går inte mot bra spelare då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På smygbanor, små täta områden. Har man ingen aning var någon här, en flash dyker helt plötsligt upp.. nej, då hinner man inte kolla bort. Jag tänker inte stora banor nu, det är alldeles för svårt, går inte mot bra spelare då

Inga bra spelare spelar non-officiella banor, så håll du på med dina nab banor.

Edit: förutom vissa banor på t.ex PCW/CW, men dom räknas dock inte.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inga bra spelare spelar non-officiella banor, så håll du på med dina nab banor.

Edit: förutom vissa banor på t.ex PCW/CW, men dom räknas dock inte.

Men jag menar inte "Im the king" spelare heller, public bra spelare, folk som är med klan, spelar regelbundet osv... Någon som är på i public.. Den som är bra i servern, dom som är bra i public..

"Nab banorna" råkar oftare vara jävla roligare också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor