iweX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Nåväl , jag kan inte lira 1.6 /Fixa server till de kan fixa till Source och ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hjälp!!!!!!!! Jag behöver hjälp för att hjälpa en kompis! När han startar CS 1.6 och sen connectar till en server så kommer det upp: Disconnect: Time out(eller nåt liknande). Brandväggen blockerar inte CS eller steam (har t o m testat att stänga av brandväggen) nån som kan hjälpa? HJÄLP!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hjälp!!!!!!!! Jag behöver hjälp för att hjälpa en kompis! När han startar CS 1.6 och sen connectar till en server så kommer det upp: Disconnect: Time out(eller nåt liknande). Brandväggen blockerar inte CS eller steam (har t o m testat att stänga av brandväggen) nån som kan hjälpa? HJÄLP!!!! Händer för mig ibland med connecta igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hjälp!!!!!!!! Jag behöver hjälp för att hjälpa en kompis! När han startar CS 1.6 och sen connectar till en server så kommer det upp: Disconnect: Time out(eller nåt liknande). Brandväggen blockerar inte CS eller steam (har t o m testat att stänga av brandväggen) nån som kan hjälpa? HJÄLP!!!! Händer så för mig typ hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hur blir man av med detta? Har kunnat det förr men har glömt o det e strörrigt... Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hur blir man av med detta? Har kunnat det förr men har glömt o det e strörrigt... Tack på förhand!! net_graph 0 i console Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 net_graph 0 i console På vissa är det Net0 (eller net 0) för att få bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 På vissa är det Net0 (eller net 0) för att få bort det beror väl på vad du skrivit för att sätta dit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Spelat CS många timmar nu. Knvien är så underskattad egentligen, med teknik och strategi dödar man den bäste, Krävs granater möjligen men tystnaden är ju det som dödar. Gjorde par riktigt snygga saker men.. ska börja använda kniven oftare. Mitt favorit vapen nu Redigerad 23 september, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag ville bara säga att jag ska lägga ut en ny superhero server imorron ca klockan 19:00 eller 17:00. Dom heros som jag lagt in : anubis aquaman batman bomberman captaina. cyclops. daredevil dazzler dracula flash. hobgoblin hulk. humantorch. ironman. kamikaze magneto mystique nightcrawler. punisher. skeletor. spiderman superman. windwalker wolverine. xavier zeus darthmaul vash morph beast batgirl chucky casper morpheus grimreaper penguin bazooka afterburn blink riddick thor gambit Ipet är 83.253.38.247:63389. Bye Bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 beror väl på vad du skrivit för att sätta dit det Nope, på vissa servers kommer det upp automatiskt, då måste du skriv net 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Mitt favorit vapen nu Kniven är roligast, tips spring runt me kniv på awp india Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Spelat CS många timmar nu. Knvien är så underskattad egentligen, med teknik och strategi dödar man den bäste, Krävs granater möjligen men tystnaden är ju det som dödar. Gjorde par riktigt snygga saker men.. ska börja använda kniven oftare. Mitt favorit vapen nu Den bäste? lol nej, en bra spelare blir inte knivad för att någon n00b kastar en flashbang eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Den bäste? lol nej, en bra spelare blir inte knivad för att någon n00b kastar en flashbang eller något. Vad... exakt gör en blind bra spelare ? Sen så kan man ju såklart inte använda kniv i banor som de dust i princip, måste vara lite smyg banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vad... exakt gör en blind bra spelare ? Sen så kan man ju såklart inte använda kniv i banor som de dust i princip, måste vara lite smyg banor En bra spelare blir inte flashad då han tittar bort (och blir flashad i kanske 1 sec då), medan noobs som står och tittar rakt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En bra spelare blir inte flashad då han tittar bort (och blir flashad i kanske 1 sec då), medan noobs som står och tittar rakt på den. Herregud, OM han blir flashad, blir man väldigt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Herregud, OM han blir flashad, blir man väldigt lätt. Vadå väldigt lätt? kan man spela cs så blir inte flashad mer än 1 sekund, och om du nu skulle komma bakom honom så tror jag att han skulle höra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vadå väldigt lätt? kan man spela cs så blir inte flashad mer än 1 sekund, och om du nu skulle komma bakom honom så tror jag att han skulle höra dig. På smygbanor, små täta områden. Har man ingen aning var någon här, en flash dyker helt plötsligt upp.. nej, då hinner man inte kolla bort. Jag tänker inte stora banor nu, det är alldeles för svårt, går inte mot bra spelare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 (redigerad) På smygbanor, små täta områden. Har man ingen aning var någon här, en flash dyker helt plötsligt upp.. nej, då hinner man inte kolla bort. Jag tänker inte stora banor nu, det är alldeles för svårt, går inte mot bra spelare då Inga bra spelare spelar non-officiella banor, så håll du på med dina nab banor. Edit: förutom vissa banor på t.ex PCW/CW, men dom räknas dock inte. Redigerad 24 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Inga bra spelare spelar non-officiella banor, så håll du på med dina nab banor. Edit: förutom vissa banor på t.ex PCW/CW, men dom räknas dock inte. Men jag menar inte "Im the king" spelare heller, public bra spelare, folk som är med klan, spelar regelbundet osv... Någon som är på i public.. Den som är bra i servern, dom som är bra i public.. "Nab banorna" råkar oftare vara jävla roligare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts