Ante_freeman Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Nope. Nu måste man köpa CS: Antohurfandetnustavas eller CZ Edajt: Vem tog en bild på mig i mitt senaste PCW? *bild* Köp CZ då får du 2 (3 ) spel Heey den där bilden har jag i min profile + att det är jag på Dreamhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej! Min kompis har köpt CS anthology* men han har ingen dvd läsare! hur ska han få skiten och funka. Vi har testat att ladda ned det från snabbstart.com men det står bara pre load complete i steam sen! Och när man trycker på activate a product on steam så står det att man måste stoppa i skivan! Går det inte att fixa på nått sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hej! Min kompis har köpt CS anthology* men han har ingen dvd läsare! hur ska han få skiten och funka. Vi har testat att ladda ned det från snabbstart.com men det står bara pre load complete i steam sen! Och när man trycker på activate a product on steam så står det att man måste stoppa i skivan! Går det inte att fixa på nått sett! Om det kräver dvd spelar så kan han inget göra åt det.. om inte han installerat det hos någon annan och sedan bara installerar det igenom steam hemma hos sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Om det kräver dvd spelar så kan han inget göra åt det.. om inte han installerat det hos någon annan och sedan bara installerar det igenom steam hemma hos sig själv. Tack så jeffla mycket boomer you solved it out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Tack så jeffla mycket boomer you solved it out No problems m8. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Om det kräver dvd spelar så kan han inget göra åt det.. om inte han installerat det hos någon annan och sedan bara installerar det igenom steam hemma hos sig själv. Men när man har installerat det hos typ mig på hans account och sen loggar in på hans account hemma hos sig vad ska ja göra då(vill vara säker så att jag inte pajjar han account och sen få smaka på piskan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Men när man har installerat det hos typ mig på hans account och sen loggar in på hans account hemma hos sig vad ska ja göra då(vill vara säker så att jag inte pajjar han account och sen få smaka på piskan) du behöver inte göra något.. men gör så här.. efter ni har installerat det, ta bort det på en gång. så blir det inget krångel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 du behöver inte göra något.. men gör så här.. efter ni har installerat det, ta bort det på en gång. så blir det inget krångel. Så först installerar jag det hemma hos mig på hans account(ska jag ta bort det från min dator förs eftersom jag har det installerat?). Sen går vi hem till han och loggar in på hans account och sen....????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Så först installerar jag det hemma hos mig på hans account(ska jag ta bort det från min dator förs eftersom jag har det installerat?). Sen går vi hem till han och loggar in på hans account och sen....????????????????? Ok, gör precis som jag säger nu. Först går du hem till dig, stoppa in skivan installera på hans account. När allt är klart starta spelet en gång, stäng sedan av det, avinstallera sedan steam. Gå sen hem till han installera bara steam (www.steampowered.com). Då kommer cs att finnas i listan där och det är bara att dubbel klicka och sedan installera genom steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ok, gör precis som jag säger nu. Först går du hem till dig, stoppa in skivan installera på hans account. När allt är klart starta spelet en gång, stäng sedan av det, avinstallera sedan steam. Gå sen hem till han installera bara steam (www.steampowered.com). Då kommer cs att finnas i listan där och det är bara att dubbel klicka och sedan installera genom steam ok! tack så mycket boomer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 ok! tack så mycket boomer! No problems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 No problems. Tack! Äntligen kan jag äga upp han på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Vad sägs om Css Tunering 2v2 ? Jag kan nog fixa server om vi blir +10 Pers så kan jag nog anorna den (EFTER MIN DATA KOMMIT TEBAX FRÅN LAGNING). Skicka pm om du ska va me har bestämt vem du ska spela med. Ingen? btw vi spelar 2vs2 (Alla spelare mot varanda ) Sen dem som vunnit mest spelar i final och vinner Gtasajtens Css Tournamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Ingen? btw vi spelar 2vs2 (Alla spelare mot varanda ) Sen dem som vunnit mest spelar i final och vinner Gtasajtens Css Tournamet Låter kul! Kanske kan hitta en 'partner' Men kan inte turneringen va på 1.6 istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) En cs turnering? Jag är lätt med. Kan spela båda allternativen men röstar för cs 1.6. Redigerad 12 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 1.6 så vill jag vara med! Skulle vara skönt att dra lite HS på Vice och kniva catlover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag är med på 1.6, om jag nu får mitt cs att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 (redigerad) FUCK dubbelpost :'( förlåt Redigerad 13 september, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag är på turnering, cs 1.6 eller source spelar ingen roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts