MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Sådärja, nu har jag CS: Source, riktigt roligt. Fast, ibland får jag lagspikes pga den trådlösa anslutningen =/ Fixa Xfire så äger jag dig, anytime! ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Körde min första Pcw igår , vi körde oseriöst som fan men var bra kul ändå då vi blev hårt ägda på nuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Körde min första Pcw igår , vi körde oseriöst som fan men var bra kul ändå då vi blev hårt ägda på nuke Lät inte alls så roligt, Spela ihop dig med laget några veckor innan ni kör igen. Eller mixade du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Sådärja, nu har CS slutat bugga sig. Satt hela kvällen igår och lirade med en polare, han ägde mig såklart (mi nublet ja?). Aja, någon som vill lira någon gång? Adda MarkyPv på friendslist så kan vi snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Själv heter jag radiuz_swe på Steam. Spelar inte så ofta nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Lät inte alls så roligt, Spela ihop dig med laget några veckor innan ni kör igen. Eller mixade du bara? Mixade ? Det är ett gäng "old veterans" jag känner som var medel för drygt 1,5 år sen men har inte spelat tills i förrgår då vi börja på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Vad sägs om Css Tunering 2v2 ? Jag kan nog fixa server om vi blir +10 Pers så kan jag nog anorna den (EFTER MIN DATA KOMMIT TEBAX FRÅN LAGNING). Skicka pm om du ska va me har bestämt vem du ska spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är detta 1.6? http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är detta 1.6? http://www.webhallen.com/prod.php?id=46413 Men ja , de är 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Men ja , de är 1.6 Inte bara 1.6... Condition zero och Day of Defeat också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 HEJ Kan nån göra en lista på bra 1.6 banor (jag gillar lite mindre banor som t ex fy.... eller aim_ak liknande banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) HEJ Kan nån göra en lista på bra 1.6 banor (jag gillar lite mindre banor som t ex fy.... eller aim_ak liknande banor Orka? det som är bra för mig, suger för dig. Redigerad 6 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 HEJ Kan nån göra en lista på bra 1.6 banor (jag gillar lite mindre banor som t ex fy.... eller aim_ak liknande banor En bra fy_ bana.. hm... aha! http://www.fpsbanana.com/maps/11846 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Vet någon hur mycket Half life 1 kostar hos Game? eller EB Games? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Vet någon hur mycket Half life 1 kostar hos Game? eller EB Games? Jag vet inte vad det kostar men jag kan gå och kolla det lite senare, är rätt nära eb games EDIT: Tog skolfoto så jag hann inte >.< Redigerad 7 september, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Vet någon hur mycket Half life 1 kostar hos Game? eller EB Games? Om det är Cs du vill ha så funkar det inte o bara köpa HL1, men tippar på att det ligger runt 150 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Vad sägs om Css Tunering 2v2 ? Jag kan nog fixa server om vi blir +10 Pers så kan jag nog anorna den (EFTER MIN DATA KOMMIT TEBAX FRÅN LAGNING). Skicka pm om du ska va me har bestämt vem du ska spela med. Jag kan kanske vara med om ni går över till 1.6 Redigerad 7 september, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Om det är Cs du vill ha så funkar det inte o bara köpa HL1, men tippar på att det ligger runt 150 spänn Räcker det inte med Half life 1 för att spela CS 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Nope. Nu måste man köpa CS: Antohurfandetnustavas eller CZ Edajt: Vem tog en bild på mig i mitt senaste PCW? Redigerad 7 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nope. Nu måste man köpa CS: Antohurfandetnustavas eller CZ Edajt: Vem tog en bild på mig i mitt senaste PCW? Ser trevligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts